وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...
وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...

راهنمای دانلود

راهنمای دانلود


راهنمای دانلود

دانلود کلیه فایل ها کاملاً رایگان می باشد.

پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً IDM استفاده کنید.
فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.
در صورت دانلود نشدن فایل شما میتوانید برای رفع این مشکل در آخر فایل دانلود خود علامت سوال ؟ قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.(به دلیل کش Server) فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
فایل های بسیار حجیم  برای سهولت دریافت به چند بخش تقسیم بندی شده اند. پس از دانلود تمامی بخش ها همگی را درون یک پوشه قرار داده و اقدام به بازگشایی آنها از اولین فایل نمائید.
بهتر است برای استفاده از فایل های Patch در ویندوز های 7 و ویستا روی فایل کلیک راست کرده و از گزینه Run as Administrator فایل Patch را اجرا کنید .
اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ( ارور CRC یا پسورد ) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.در صورت حل نشدن مشکل ،فایل ناقص دانلود شده است و مجدد فایل رو دانلود کنید.
فایل هایی که پس از خارج شدن از حالت فشرده به فرمت iso. هستند می بایستی ابتدا با استفاده از نرم افزار Nero و یا UltraISO بر روی سی رایت شوند و سپس مورد استفاده قرار گیرند.

اگر سؤالات دیگری دارید در نظرات برای من بفرستید.

هر مطلبی را که خواندید به اشتراک بگذارید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد