وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...
وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...

نرم افزار تقویم هجری شمسی برای موبایل (اندروید) - Persian

دانلود نرم افزار تقویم هجری شمسی برای موبایل (اندروید)



 

بیشتر کاربران فارسی زبان معمولا به دنبال یک تقویم خورشیدی (هجری شمسی) برای موبایل خود هستند. با کمک تقویم موبایل میتوانید به کارهای خود نظم بیشتری بدهید و دیگر نیازی نیست که همیشه یک تقویم یا سررسید در کیف خود داشته باشید.

 

اگر موبایل اندرویدی دارید، نرم افزار تقویم شمسی Persian Calendar میتواند انتخاب مناسبی باشد. البته تقویم های شمسی دیگری هم برای سیستم عامل اندروید وجود دارد. اما این نرم افزار یکی از بهترین تقویم های شمسی برای موبایل است.  ادامه مطلب ...

دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PC

آماده‌ی نبردی سنگین باشید که تنها در بازی Hot Wheels قابل تجربه است! به گروه تیم رانندگان حرفه ای Hot Wheels ملحق شوید تا برای بدست آوردن عنوان "بهترین راننده‌ی دنیا" با یکدیگر به رقابت بپردازد. رانندگان به چهار تیم تقسیم می‌شوند که هر تیم قوانین مختص خود را داراست: تیم بسیار سریع (سبز)، بیداد‌گران (قرمز)، تکنولوژی برتر (آبی) و قدرتمند (زرد). در رویدادهای هراس‌انگیز همراه با چهار تیم حرفه ای Hot Wheels در سرتاسر دنیا باشید. برای اولین بار، طرفداران این بازی می‌توانند در فضایی آنلاین، رقابت بین تیم‌های مختلف را تجربه کرده و در مهد تولد Hot Wheels به رقابت بپردازند. تیم خود را انتخاب کرده، راننده‌ی خود را برگزینید و به سوی هدف خود بروید!

 

Hot Wheels pc cover دانلود بازی
 Hot Wheels World’s Best Driver برای PC 

ادامه مطلب ...

طراحی و ساخت بازی های سه بعدی با Unity 3D Pro 4.0.1 f2

یونیتی جزو چهار موتور بازی ساز بزرگ می باشد که البته روز به روز در حال پیشرفت است، طی چند سال اخیر بسیای از بازی سازان به سمت این موتور گرایش پیدا کرده اند، حتی در داخل کشور نیز بسیاری از شرکت های بازی سازی این موتور را به عنوان موتور بازی ساز خود انتخاب کرده اند و در حال ساخت بازی با این موتور بازی ساز هستند. ساخت بازی با این موتور بازی ساز بسیار ساده است چرا که بیشتر کار در محیط ویژوال انجام می شود، یعنی حدود ۸۰ درصد کار بدون کدنویسی انجام می شود و تنها حدود ۲۰ درصد کار کدنویسی است، که این موضوع باعث جذب بسیاری از کاربران علاقه مند به بازی سازی شده است که علم زیادی در برنامه نویسی ندارند.

 

Unity 3D Pro طراحی و ساخت بازی های سه بعدی با Unity 3D Pro 4.0.1 f2

ادامه مطلب ...

اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با YouWave for Android 4.1.0

همانطور که میدانید سیستم عامل آندروید برای گوشی های موبایل و تبلیت ها روزبروز در حال گسترش است و بازی ها و برنامه های زیادی و به طور کل اپلیکشین های زیادی برای این سیستم عامل که بر روی گوشی ها و تبلیت غوغا میکند ، طراحی می شود. اگر گوشی یا تبلت آندروید ندارید و یا اگر میخواهید بازی ها و برنامه های آندروید را تست کنید یا در ویندوز تجربه نماید ، میتوانید از نرم افزار YouWave for Android استفاده کنید. این نرم افزار بسیار کاربردی اپلیکشن های طراحی شده ویژه آندروید را روی ویندوزهای XP/Vista/7 اجرا خواهد کرد. تمامی اپلکیشن ها دقیقا مشابه گوشی های موبایل و تبلت ها اجرا خواهند شد. باتوجه به شبیه سازی عملکرد کارت SD و همچنین  امکان انجام بازی های آنلاین چندنفر و وجود کلیدهای کنترلی در محیط برنامه به منظور استفاده آسان تر ، تمامی باعث می شود که این نرم افزار باعث اجرای اپلیکشن مشابه یک گوشی آندروید باشد. نسخه جدید این نرم افزار از Android 4.0 ICS و Android 2.3 Gingerbread پشتیبانی می کند.

 

youwave for android اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با YouWave for Android 4.1.0 

ادامه مطلب ...

دانلود فیلم مستند آموزش حرفه ای حرکات تکنیکی فوتبال Learn

آموزش حرفه ای حرکات تکنیکی فوتبال

دانلود فیلم مستند آموزش حرفه ای حرکات تکنیکی فوتبال Learn FreeStyle Football By Billy Wingrove

فوتبال بدون شک جذاب ترین و پر طرفدارترین ورزش دنیا است . بیشتر مردم جهان در اندک مدت شیفته فوتبال می شوند . حتی کودک خردسال همین که توپ را می بیند ، به طرفش می دود و آن را با پا می زند . اکثر جوانان و بزرگسالان علاقه مند به فوتبال برای گذراندن اوقات فراغت خود ، به این بازی روی می آورند و یا چون دیگران پای تلویزیون و در میدان ها تماشا گر بازی فوتبال می شوند.بازی فوتبال پر هیجان و زیبا است و انسان را خیلی زود سرگرم می کند ، تا آن جا که در سال های اخیر شیوه های فوتبال نوین ، مردم جهان را بیش از بیش به خود مجذوب کرده است.
گفته می شود که کشور ما بیشترین طرفدار را در سطح قاره آسیاداشته و دارد و از این جهت با کشورهای اروپا و دیگر کشورهای صاحب نام در فوتبال رقابت می کند اگر بخواهیم این رقابت به برتری بینجامد و فوتبال ما بیش از پیش رشد کند ، ناگزیر باید اشکالات کمی و کیفی آن را از راه آموزش بهتر و آموزش زود رس بر طرف کنیم .
از همین رو سایت کلیپ فور یو تصمیم گرفته است یک فیلم آموزشی حرکات تکنیکی فوتبال که درخواست های زیادی داشته است را برای شما کاربران گرامی قرار دهد.
این فیلم که حرکات تکنیکی جوانی به نام Billy Wingrove را به نمایش میگذارد از جذابیت های بالایی برخوردار است . این جوان حرکات تکنیکی فوتبالیست های حرفه ای را خیلی بهتر از آنها انجام می دهد به طوری که در رقابت های دو به دو با فوتبالیست هایی همچون رونالدینو ، کریستیانو رونالدو و زلاتان ایبراهیمویچ به پیروزی دست پیدا کرده است و این فوتبالیست ها از او به عنوان فوتبالیست حرکات تکنیکی یاد می کنند .
این فیلم آموزشی کاملا مناسب برای جوانان با استعداد ایرانی میباشد که قصد دارند به یک فوتبالیست حرفه ای تبدیل شوند… 
ادامه مطلب ...

دانلود فیلم آموزش ۱۳ روش شعبده بازی با کارت Thirteen Easy to do Card Tricks

فیلم آموزش ۱۳ روش شعبده بازی با کارت

 

 

دانلود فیلم آموزش ۱۳ روش شعبده بازی با کارت Thirteen Easy to do Card Tricks ، با کیفیت بالا

شعبده بازی و یا حقه های ورق یکی از پرطرفداترین ترین چشم بندی های جهان می باشند . در این پست برای شما کاربران کلیپ فور یو ۱۳ روش برتر شعبده بازی با کارت را اماده کرده ایم . تاریخ شروع ورق بازی برمی‌گردد به قرن نهم در چین . در آن زمان پول‌های کاغذی چینی دارای چهار شکل مختلف بود و هم‌چنین دارای اعدادی بین ۲ الی ۹ در سه مورد و در یکی اعداد ۱ الی ۹. چنین تصور می‌شود که اولین ورق‌ های بازی در واقع همان اسکناس‌ های چینی بوده‌ است که برای موارد شرط بندی و بازی نیز از آن‌ها استفاده می‌ شده‌ است. با این همه به نظر می‌رسد که اولین ورق‌ های چاپ شده مربوط است به مجموعه دامینوهای چینی که ۲۱ شکل ترکیبات مختلف یک تاس در روی آن‌ ها منقوش بوده‌ است.  ادامه مطلب ...

دانلود رایگان مستند ۵۰ شعبده بازی برتر جهان Fifty Greatest Magic Tricks با کیفیت بالا

مستند ۵۰ شعبده بازی برتر جهان

 

 

خلاصه داستان : مستندی تلویزیونی از ۵۰ شعبده بازی برتر دنیا که از جمله آن ها می تواند به شعبده بازی با کارت ، شلیک کردن گلوله در دهان ، غیب کردن اشیای مختلف و … اشاره کرد . شعبده بازی در خیابان نیز جزء برخی از این شعبده بازی ها هستند …  ادامه مطلب ...

بازی موتوری Trial Xtreme 2 Winter Edition HD v2.15 آندروید


بازی موتوری Trial Xtreme 2 Winter Edition HD v2.15 آندروید


 

Trial Xtreme 2 Winter Edition HD بازی جدید و فوق العاده زیبای موتور سواری برای گوشی های موبایل آندروید است که از گرافیک بسیار بالایی برخوردار بوده و خواهند توانست شما را ازداشتن یک بازی موتوری بی نظیر بهره مند گرداند. در این بازی باید از موانع ، تپه ها ، حلقه ها و مکان های سخت عبور کنید و مراحل زیبای بازی را یکی پس از دیگری به پیش ببرید.

بازی فوق از گیم پلی ای فوق العاده برخوردار است و یکی از بهترین بازی های موتوری آندروید است.
ادامه مطلب ...

بازى رالى فوق العاده آندروید Raging Thunder 2


بازى رالى فوق 
العاده آندروید Raging Thunder 2


شما در بازى Raging Thunder 2 علاوه بر بازى با شتابسنج گوشى قادر خواهید بود بصورت لمسى نیز به بازى بپردازید.یکى دیگر از امکانات بسیار عالى این بازى تنظیم کردن حسایت شتاب سنج بصورت دستى است تا بتوانید قدرت پیچ دادن خودرو را تنظیم کنید.همچنین این بازى صدا گذارى خوبى دارد و افکت هاى صوتى جذابى در آن پیاده شده است.
Raging Thunder 2 علاوه بر قابلیت single player قابلیت multi player بین چند دستگاه اندروید را داراست ، پس شما خواهید توانست با سایر دوستانتان مسابقه بدهید.
نکته : این بازى ممکن است روى گوشى هایى مثل xperia x10mini و htc wildfire که سخت افزار آنان ضعیف است اجرا نشود و گوشی هاى دیگرى که سخت افزار متوسط رو به ضعیف دارند شاید هنگام بازى کردن با مشکل مواجه شوند.  ادامه مطلب ...

دانلود بازی جذاب و سرگرم کننده Top Truck برای سیستم عامل آندروید

دانلود بازی جذاب و سرگرم کننده Top Truck برای سیستم عامل آندروید

 

دانلود بازی جذاب و سرگرم کننده Top Truck برای سیستم عامل آندروید

Top Truck بازی جذاب و بسیار زیبایی است که به تازگی برای سیستم عامل آندروید منتشر شده است ، این بازی که دارای ۶۰ مرحله بسیار زیبا و همچنین حالت مسابقه ای در شهر ها و کشور ها و همچنین در جاده های کوهستانی و جاده های جنگلی و زمستان سرد صورت می گیرد همچنین شما می توانید گروه ساخته و با دیگر گروها به جنگ بپردازید و قدرت خود و ماشین خود را محک بزنید .  ادامه مطلب ...

یوگی خرسه – Yogi Bear (دوبله فارسی + زبان اصلی)


| دانلود با لینک مستقیم |
## دو زبانه (دوبله فارسی + زبان اصلی) – اختصاصی مینی‌تونز ##

 

 

یوگی خرسه  
 Yogi Bear (دوبله فارسی + زبان اصلی)

 

خلاصه داستان: یوگی خرسه (به انگلیسی: Yogi Bear) نام پویانمایی محصول مشترک دو کشور آمریکا و نیوزلند می‌باشد که به کارگردانی اریک بریویگ (به انگلیسی: Eric Brevig) ساخته شده است. داستان پویانمایی درباره یوگی، یکی از شخصیت‌های کارتون خانوادگی ایجاد شده توسط هانا-باربرا می‌باشد که در تعداد زیادی از کتاب‌های کمیک، نمایش‌های تلویزیوتی پویانمایی و فیلم‌ها ظاهر شده‌است. قابل ذکر است بدانید در آغاز یوگی، یکی از شخصیت‌های فرعی مجموعه کارتونی نمایش هاکلبری هوند بود و بعدها به خاطر محبوبیتش هانا و باربرا تصمیم گرفتند نمایشی ویژه شامل بسیاری از شخصیت‌های اصلی و محبوب هانا-باربرا مثل کوییک درامک گرا (اسب هفت‌تیرکش) و اسناگلپوس (شیر صورتی رنگ) در این مجموعه، شخصیت‌های فرعی شدند. این پویانمایی ۸۰ دقیقه‌ای که محصول سال ۲۰۱۰ است نیز از این قرار است که یوگی به همراه دوستش بوبو (به انگلیسی: Boo Boo) در پارک جنگلی جلی استون (به انگلیسی: Jelly Stone) مشغول به دزدیدن سبد پیک‌نیک خانواده‌هایی که به پارک می‌آیند هستند. داستان از آنجا شروع می‌شود که دختر جوانی به نام ریچل برای ساخت مستندی از یوگی به پارک جلی استون می‌آید. او با سرجنگلبان اسمیت در رابطه با این موضوع صحبت می‌کند و اسمیت اجازهٔ این کار را به او می‌دهد. ریچل دوربین کوچکی به پاپیون بوبو وصل می‌کند تا از یوگی فیلم برداری کند و…   ادامه مطلب ...

سلول قهرمان – Osmosis Jones (زبان اصلی)


| دانلود با لینک مستقیم از سرورهای سایت |

 

 

سلول قهرمان   
Osmosis Jones (زبان اصلی)

 

خلاصه داستان: سلول قهرمان (به انگلیسی: Osmosis Jones) نام پویانمایی ترکیبی (پویانمایی و فیلم زنده)، محصول کمپانی برادران وارنر (به انگلیسی: Warner Bros) می‌باشد که به کارگردانی بابی فارلی (به انگلیسی: Bobby Farrelly) و پیتر فارلی (به انگلیسی: Peter Farrelly) ساخته شده است. داستان پویانمایی درباره یک سلول (گلبول سفید) پلیس به نام جونز است که با کمک یک قرص سرماخوردگی تلاش می‌کند جلوی ویروسی که قصد کشتن فرانک (میزبان) را دارد بگیرد…  ادامه مطلب ...