وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...
وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...

دانلود رایگان مستند ۵۰ شعبده بازی برتر جهان Fifty Greatest Magic Tricks با کیفیت بالا

مستند ۵۰ شعبده بازی برتر جهان

 

 

خلاصه داستان : مستندی تلویزیونی از ۵۰ شعبده بازی برتر دنیا که از جمله آن ها می تواند به شعبده بازی با کارت ، شلیک کردن گلوله در دهان ، غیب کردن اشیای مختلف و … اشاره کرد . شعبده بازی در خیابان نیز جزء برخی از این شعبده بازی ها هستند … 

دانلود رایگان مستند ۵۰ شعبده بازی برتر جهان Fifty Greatest Magic Tricks با کیفیت بالا

نام مستند : Fifty Greatest Magic Tricks ، پنجاه شعبده بازی برتر جهان

مدت زمان : ۱۳۳ دقیفه

حجم : ۱٫۳ گیگابایت

کیفیت : PDTV XviD ، AVI

زبان : انگلیسی

 دانلود بصورت پارت های ۱ گیگابایتی

دانلود پارت ۱ مستند |   ParsaSpace  ،  UploadBaz

دانلود پارت ۲ مستند |   ParsaSpace  ،  UploadBaz

 

 حجم : 1.3 گیگابایت  
 فرمت : AVI  
password  
طراحی پیشرفته اشکال هندسی متحرک با Efofex FX Draw v3.203.0 EAT پسورد : www.mohamma.com
نظرات 2 + ارسال نظر
mahdi جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 20:30 http://ghelghelack.rozblog.com

سلام من را با چه نامی لینک کردی؟ اگه می خوای لینکت کنم و لینکم نکنی تو وبلاگم عضو بشو 5 تا پست برای انجمنم بفرست تا لینکت کنم. هر جوری دوست داری به من خبرم کن.
ghelghelack.r98.ir

ممنونم که به وبلاگم سر زدی

ahmad پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 23:39 http://mtdownload.blogfa.com/

من لینکت کردم ولی هنوز لینک نشدم. لطفا با نام دانلود بهترین ها لینک کن و خبر بده. درغیر اینصورت لینک شما حذف میشه

ممنونم که به وبلاگم سر زدی
باشه لینکت می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد