وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...
وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...

دانلود فیلم مستند آموزش حرفه ای حرکات تکنیکی فوتبال Learn

آموزش حرفه ای حرکات تکنیکی فوتبال

دانلود فیلم مستند آموزش حرفه ای حرکات تکنیکی فوتبال Learn FreeStyle Football By Billy Wingrove

فوتبال بدون شک جذاب ترین و پر طرفدارترین ورزش دنیا است . بیشتر مردم جهان در اندک مدت شیفته فوتبال می شوند . حتی کودک خردسال همین که توپ را می بیند ، به طرفش می دود و آن را با پا می زند . اکثر جوانان و بزرگسالان علاقه مند به فوتبال برای گذراندن اوقات فراغت خود ، به این بازی روی می آورند و یا چون دیگران پای تلویزیون و در میدان ها تماشا گر بازی فوتبال می شوند.بازی فوتبال پر هیجان و زیبا است و انسان را خیلی زود سرگرم می کند ، تا آن جا که در سال های اخیر شیوه های فوتبال نوین ، مردم جهان را بیش از بیش به خود مجذوب کرده است.
گفته می شود که کشور ما بیشترین طرفدار را در سطح قاره آسیاداشته و دارد و از این جهت با کشورهای اروپا و دیگر کشورهای صاحب نام در فوتبال رقابت می کند اگر بخواهیم این رقابت به برتری بینجامد و فوتبال ما بیش از پیش رشد کند ، ناگزیر باید اشکالات کمی و کیفی آن را از راه آموزش بهتر و آموزش زود رس بر طرف کنیم .
از همین رو سایت کلیپ فور یو تصمیم گرفته است یک فیلم آموزشی حرکات تکنیکی فوتبال که درخواست های زیادی داشته است را برای شما کاربران گرامی قرار دهد.
این فیلم که حرکات تکنیکی جوانی به نام Billy Wingrove را به نمایش میگذارد از جذابیت های بالایی برخوردار است . این جوان حرکات تکنیکی فوتبالیست های حرفه ای را خیلی بهتر از آنها انجام می دهد به طوری که در رقابت های دو به دو با فوتبالیست هایی همچون رونالدینو ، کریستیانو رونالدو و زلاتان ایبراهیمویچ به پیروزی دست پیدا کرده است و این فوتبالیست ها از او به عنوان فوتبالیست حرکات تکنیکی یاد می کنند .
این فیلم آموزشی کاملا مناسب برای جوانان با استعداد ایرانی میباشد که قصد دارند به یک فوتبالیست حرفه ای تبدیل شوند… 

توجه : فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود بصورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی :

دانلود پارت ۱ | HotFile  ،  RapidShare  ،  ۴Shared  ، ParsaSpace  ،  MediaFire

دانلود پارت ۲ | HotFile  ،  RapidShare  ،  ۴Shared  ، ParsaSpace  ،  MediaFire 


 حجم : 240 مگابایت  
 فرمت : RMVB  
password  
طراحی پیشرفته اشکال هندسی متحرک با Efofex FX Draw v3.203.0 EAT پسورد : www.mohammad.com

نظرات 2 + ارسال نظر
mahdi جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 21:09 http://ghelghelack.rozblog.com

سلام تو را با چه نامی لینک کنم؟ و همچنین اگه که می خوای که لینکت هم در لینک دوستان و لینک سایت باشد 4 تا مطلب برای انجمنم بفرست. خیرش را بده

ممنونم که به وبلاگم سر زدی

اشکان پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 19:34 http://ashkan7.blogfa.com

سلام شما لینگ شدید

ممنونم که به وبلاگم سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد