وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...
وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...

دانلود نرم افزار Nero 2014 Platinum 15.0.02200 Multilingual Retail

سلطان نرم افزارهای رایت و ویرایش CD و DVD با امکانات خارق العاده

     
http://s1.picofile.com/file/7943446876/Nero_2014_Platinum.jpg
     
نسخه جدید نرم افزار نرو، یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین نرم افزارهای کار با مالتی مدیا توسط کمپانی NERO منتشر شد. از مهمترین قابلیت های این ابر نرم افزار فوق العاده میتوان به پشتیبانی از کیفیت 4K Ultra HD اشاره کرد که توانایی ویرایش ویدئوهای این کیفیت را در خود قرار داده است.
   
ورژنی که در سایت Fun4you.ir به رایگان دانلود میکنید، بهترین نسخه این نرم افزار هست که به ندرت در سایت ها پیدا خواهید کرد. این نسخه کامل ترین و مجهزترین نسخه نرم افزار نرو هست که با حجم بیش از 2 گیگابایت با لینک مستقیم به همراه سریال و پچ اکتیو کردن برنامه، برای شما آماده کرده ایم. 
ادامه مطلب ...

دانلود رایگان کارتون حنا دختری در مزرعه با لینک مستقیم

"دانلود رایگان  کارتون حنا دختری در مزرعه با لینک مستقیم"

 

  ادامه مطلب ...

دانلود دوبله فارسی انیمیشن Tinker Bell and the Great Fairy Rescue 2010

|دانلود با لینک مستقیم |

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت فوق العاده عالی HD 720p می باشد|

 

tinkerbell3 cover persiandub 
glory دانلود دوبله فارسی انیمیشن Tinker Bell and the Great Fairy Rescue 
2010

 

نام انیمیشن: Tinker Bell and the Great Fairy Rescue – تینکربل و نجات پری مهربان

ژانر: انیمیشن ، خانوادگی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: ۷۶ دقیقه

حجم: ۵۰۷ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان: از سری انیمیشن های ماجرایی تینکربل، در این انیمیشن ویدیویی تینکربل باید با یکی از پریان دیگر که مثل او می باشد دوست شود و همکاری های لازم را انجام بدهد. از این جهت که حیات آن ها باید از چشم انسان ها پنهان بماند تا بتوانند زنده بمانند و … 

ادامه مطلب ...

دانلود کارتون هاپ: خرگوش زبل – Hop (دوبله فارسی + زبان اصلی)

[ دانلود با لینک مستقیم ]
## دو زبانه (دوبله فارسی + زبان اصلی) ##

هاپ: 
خرگوش زبل   Hop (دوبله فارسی + زبان اصلی)


» نام: هاپ: خرگوش زبل – Hop
» سال تولید: ۲۰۱۱
» کارگردان: Tim Hill
» شرکت تولید کننده: Universal Pictures, Relativity Media, Illumination Entertainment
» کشور تولید کننده: آمریکا
» زمان: ۹۵ دقیقه
» زبان: دو زبانه (دوبله فارسی + زبان انگلیسی) (تغییر زبان با استفاده از منوی Audio Language < Navigate در نرم‌افزار Media Player Classic)
» زیرنویس: دارد
» کیفیت: عالی (BR-Rip 720p + BR-Rip 1080p)

 

خلاصه داستان: هاپ (به انگلیسی: Hop) یا همان خرگوش زبل عنوان یک فیلم انیمیشن به کارگردانی تیم هیل (به انگلیسی: Tim Hill) و محصول کمپانی یونیورسال پیکچرز (به انگلیسی: Universal Pictures) در سال ۲۰۱۱ میلادی است. از دیگر ساخته‌های تیم هیل می‌توان به «آلوین و سنجاب‌ها – Alvin and the Chipmunks» اشاره کرد. همچنین قابل ذکر است در همان سال یک بازی ویدیویی براساس این فیلم ساخته و عرضه شد. داستان پویانمایی درباره ای بی (به انگلیسی: E.B)، خرگوش کوچک و بازیگوشی است که به همراه خانواده خود و یک سری جوجه کوچک در جزیره عید پاک زندگی می‌کند و علاقه فراوانی به نواختن موسیقی دارد اما پدر او که مسئول رساندن کادوها و تخم مرغ‌های روز عید پاک است می‌خواهد تا «ای بی» راه او را ادامه دهد و جانشین او در این کار شود. به همین دلیل «ای بی» تصمیم می‌گیرد تا از جزیره خود فرار کند و به شهری دیگر برود تا بتواند با نواختن موسیقی مشهور شود. او به هالیوود می‌رود و در این شهر به طور اتفاقی با فِرد (به انگلیسی: Fred) پسری بی مسئولیت که خانواده‌اش او را مجبور به پیدا کردن کار کرده‎اند مواجه می‎شود و… 
ادامه مطلب ...

دانلود مجموعه قصه های شبانه صوتی کودکانه

داستان یا قصه به نثری گفته می‌شود که روایتی تخیلی در آن نقل شود. داستان شامل انواع رمان، داستان کوتاه و داستانک است.

در مجموعه حاضر سعی شده قصه های محبوب کودکان به صورت صوتی به عنوان قصه های شبانه گردآوری شود و به ظور رایگان برای دانلود در وبلاگی برای دانلود درج شود.

 

audio story collection دانلود مجموعه از قصه های شبانه صوتی کودکانه

  ادامه مطلب ...

دانلود بازی هشدار برای کبرا ۱۱

این بازی از روی سریال تلویزیونی هشدار برای کبرا ۱۱ ساخته شده است و شما در نقش سمیر که راننده ماشین پلیس است می‌باشید. شما بر اساس دستوراتی که فرمانده‌تان می‌دهد و اتفاقاتی که رخ می‌دهد به ماموریت می‌روید و مانع حرکت خودرو‌های قانون‌شکن در سطح شهر می‌شوید.
خودروی شما با برخورد با موانع آسیب می‌بیند و بازی بسیار طبیعی طراحی شده است که همین موضوع باعث جذابیت بیشتر بازی خواهد شد.دانلودها امیدوار است از انجام این بازی لذت ببرید.

 

Hurricane™ Media Production Presents

 

نکات:
۱- انجام این بازی به افراد بالای ۳ سال پیشنهاد می شود.
۲- بازی احتیاجی به کرک کردن ندارد. پس از نصب بازی آنرا اجرا کنید.
 

حداقل سیستم مورد نیاز:
System: Windows XP/Vista/Windows 7
Processor: with frequency 2,5 Ghz
Memory: 1024 MB
Video Card: DirectX compatible
Audio-card: compatible with DirectX 9.0c
Hard disk: 2 GB

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PS3

گیم پلی بازی زیاد تغییر خاصی به خود ندیده است؛ سیستم مبارزات عینا مانند نسخه های قبل بوده ولی بهبود راضی کننده ای در بخش هایی مانند درجه سختی به وجود آمده و یک درجه سختی خاص که بدون Save و تنها یک جان در اختیار بازیکن قرار می‌دهد نوید سخت تر شدن بازی را می‌دهد. همچنین به عقیده بسیاری در Boss Fight های نسخه های قبلی Arkham عملا هیچ گونه چالشی وجود نداشت؛ برای حل این مسئله این بار قرار است با سخت ترین BF هایی در سری رو به رو شویم که بتوانند یک تجربه به یاد ماندنی و راضی کننده را به ارمغان آورند. از پیشرفت های بخش Combat همان طور که خود سازندگان نیز اعلام کرده بودند فقط و فقط می‌توان به اضافه شدن چند دشمن جدید و تعدادی حرکات و فنون تازه اشاره نمود و بخش های دیگر این قسمت دست نخورده باقی مانده اند. قسمت های جدید و ریزی نیز به گیم پلی بازی اضافه شده که بارزترین آن ها وسیله جدید به نام Remote Claw است که به Grapple در بازی Just Cause 2 نیز شباهت های بسیاری دارد. برج های شهر Gotham این سری از تکنولوژی استفاده می‌کنند که باعث نویز افتادن بر روی ردیاب های بتمن می‌شود و کار وی را برای انتخاب نقاط مهم روی نقشه دشوار می‌سازد. برای مقابله با این امواج باید به هک کردن سیستم امنیتی هر برج پرداخت؛ لازم به ذکر است که هر ساختمان با ساختمان دیگر فرق داشته و هر کدام نیازمند حل یک معمای جداگانه است.

Batman Arkham Origins PS3-DUPLEX

Batman Arkham Origins ps3 cover small دانلود 
بازی Batman Arkham Origins برای PS3

  ادامه مطلب ...

مونتاژ آسان تصاویر Picture Cutout Guide 2.10.3

Picture Cutout Guide نرم افزاری کارآمد با چندین کاربرد در زمینه عکس و ویرایش تصاویر می باشد. این نرم افزار با داشتن ابزارهای کاربردی با طرز کاری آسان به کاربر این قابلیت را میدهد تا به صورت حرفه نسبت به جدا ساختن اشیاء از درون پس زمینه عکس ها اقدام نماید. برای مثال عکس شخصی را از درون عکسی که دارای پس زمینه است جدا سازد. یا قابلیت دیگر این است که عکس شی اضافی درون عکس دیگر از حذف کند. برای مثال عکسی تهیه کرده اید که فردی غریبه در آن حضور دارد. با استفاده از این نرم افزار میتوانید فرد غریبه را حذف نمایید. قابلیت های دیگر به همراه نرم افزار شامل اضافه نمودن متن،چرخاندن تصویر،تغییر اندازه عکس و بریدن عکس می باشد. قابلیت دیگر نرم افزار قرار دادن تصویری خاص روی عکس دیگر است. برای مثال میتوانید عکس خودتان را که از درون عکس دیگری استخراج کرده اید را در عکس دیگری قرار دهید. 

 

Picture Cutout 
Guide مونتاژ آسان تصاویر Picture Cutout Guide 2.10.3

  ادامه مطلب ...

آنتی ویروس و فایروال قدرتمند COMODO Internet Security 6.3.297835.2951

COMODO Internet Security نرم افزاری امنیتی کامل شامل آنتی ویروس و فایروال می باشد که امنیت قابل توجهی را در دنیای اینترنت برای کاربر فراهم می نماید. این نرم افزار دارای ۳ لایه امنیتی قدرتمند جهت محافظت از سیستم کاربر می باشد. از بین بردن انواع ویروس و فایل های مخرب و جاسوس افزارها باعث پاکسازی ویندوز خواهد شد و از طرفی وجود فایروال قدرتمند اجازه نفوذ و دزدی اطلاعات از طریق اینترنت را از بین خواهد برد. کنترل کامل نرم افزارها اجازه اتصال غیرمجاز هیچ نرم افزار و فایلی را به اینترنت نخواهد داد و کاربر از تمامی اتصالات مطلع خواهد بود و کنترل اتصالات در اختیار کاربر است و میتواند نسبت قطع نمودن یا اتصال و یا اتصال با سطح دسترسی محدود آنها اقدام نماید. وجود anti-spyware و anti-rootkit باعث می شود نرم افزاری که به عنوان رایگان ارائه شده است قابل رقابت با نرم افزارهای تجازی قدرتمندی باشد. جلوگیری از باز شدن سایت های آلوده از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود و به این ترتیب سایت های آلوده به انواع بدافزارها یا مشکوک به حملات توسط نرم افزار بلاک شده و قابل بازگشایی نیستند. آپدیت های منظم نرم افزار به سادگی انجام می شود و با اتصال به اینترنت نرم افزار به طور خودکار آپدیت خواهد شد. نرم افزار به صورت زنده و در تمامی ثانیه های فعالیت ویندوز مشغول به کار بوده و تمامی اطلاعات را بررسی خواهد کرد و البته باتوجه به سبک بودن نرم افزار هیچ خللی در دیگر فعالیت های کاربر بوجود نخواهد آمد.

 

COMODO Internet
 Security آنتی ویروس و فایروال قدرتمند COMODO Internet Security 
6.3.297835.2951

  

ادامه مطلب ...

دانلود انیمیشن Iron Man Rise Of Technovore 2013 با کیفیت BluRay 1080p

دانلود انیمیشن Iron Man Rise 
Of Technovore 2013 با کیفیت BluRay 1080p | تاپ 2 دانلود

دانلود انیمیشن Iron Man Rise Of Technovore 2013 با کیفیت BluRay 1080p

ژانر:انیمیشن|اکشن|علمی تخیلی
نام فیلم : Iron Man Rise Of Technovore 2013
فرمت : Mkv
کیفیت : ۱۰۸۰p
حجم : ۱٫۳ GB
زیرنویس فارسی : به زودی

خلاصه داستان: Stane جوان نابغه در تکنولوژی های جدید زره مرد آهنین را توسعه داده است و اکنون در یک حمله تروریستی وقت آن رسیده که تمام توان خود را برای مبارزه و مقابله قرار دهد .  ادامه مطلب ...

دانلود فصل اول انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles

Teenage Mutant
 Ninja Turtles | تاپ 2 دانلود

دانلود فصل اول انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles

| برای اولین بار میان سایت های ایرانی با کیفیت HD 720p |

نام انیمیشن: Teenage Mutant Ninja Turtles – لاکپشت های نینجا

ژانر: کمدی ، ماجراجویی/کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان هر قسمت : ۲۰ دقیقه

حجم: ۳۰۰ مگابایت

کیفیت: HD 720p 

زبان : انگلیسی

لاک پشت های نینجای جهش یافته را همه به خوبی می شناسند. این سریال داستانی درباره ۴ لاک پشت جهش یافته انسان گون (به نام‏‎های میکل‌ آنجلو ،لئوناردو ، دوناتلو و رافائلو) است که نینجوتسو را از یک موش (استاد اسپلینتر) که مانند خودشان جهش یافته و انسان گون است می‌ آموزند. آن‏‏ها در فاضلاب نیویورک زندگی می ‌کنند و به مبارزه دشمنان خود می‌ روند.  ادامه مطلب ...

تبدیل PDF به فرمت های مختلف با AnyMP4 PDF Converter Ultimate 3.0.8.16473

AnyMP4 PDF Converter Ultimate در تبدیل فایل های PDF به اسناد مختلف و فرمت های تصویری می تواند اولین انتخاب شما باشد. این برنامه کارآمد با استفاده از توابع قدرتمند خود به شما کمک می کند تا هر فایل PDF در کامپیوترتان را به فایل های متنی دیگر مانند: Word, Excel, EPUB, HTML, PowerPoint و فرمت های تصویری مانند: JPEG, PNG, GIF, TIFF, BMP, TGA, PPM و … تبدیل کنید و به خواسته خود برسید این برنامه بسیار کامل و جامع می باشد و از همه بیشتر خصوصیتی که بیشتر از همه به چشم می آید سرعت شگفت انگیز برنامه برای تبدیل فایل ها است.این برنامه از تکنولوژی OCR استفاده می کند که به کاربر کمک می کند تا فایل های خود را با کیفیت هر چه تمام تر پس از تبدیل بدست آورد.رابط بصری فوق العاده و طراحی کاربر پسند یکی دیگر از ویژگی های این برنامه است.

 

AnyMP4 PDF Converter Ultimate 
3.0.8.16473 تبدیل PDF به فرمت های مختلف با AnyMP4 PDF Converter Ultimate
 3.0.8.16473

  ادامه مطلب ...