وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...
وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...

دانلود بازی Sonic Generations برای PS3

سری بازی های Sonic یکی از دوست داشتنی ترین بازی های Sega هستند. سری بازی هایی که زمانی گل سر سبد عنوان های Sega به حساب می آمدند. اما در این چند سال Sega نتوانست عنوانی درخور هواداران و در حد نام Sonic راهی بازار کند. عرضه بازی های مختلف با سبک های عجیب، باعث شد تا این سری از بازی ها طرفدارانش را از دست بدهند. اما مدتی پیش Sega بازی جدیدی از Sonic را معرفی کرد که Sonic Generations نام دارد. بر خلاف انتظارها به نظر می رسد که اینبار با عنوان خوبی روبرو باشیم. این بازی دوباره به ریشه خود بازگشته و تمام Old-Schoolهای Sonic می توانند آن گیم پلی دوست داشتنی گذشته را در این بازی تجربه کنند. این بازی یک عنوان ۲D-3D (مانند سری بازی های Sonic The Hedgehog 4) است. یک گیم پلی ۳D با حالتی Side-Scrolling این بازی را به عنوان جالب توجهی تبدیل کرده است. Sega قصد دارد به مناسبت بیستمین سالگرد ساخت بازی های Sonic این عنوان را راهی بازار کند. به همین دلیل این کمپانی دو مرحله ابتدایی این بازی را به نمایش درآورد. در این مراحل چیزی از داستان بازی مشخص نشد. این بازی شامل ۲۰ سال از تاریخ سری بازی های Sonic می شود که در سه منطقه مختلف اتفاق خواهد افتاد. مکان های ۲D که در کنسول Sega Genesis شاهد آن بودیم، منطقه های ۳D که روی کنسول Dreamcast معرفی شدند. همچنین مراحل جدیدی هم برای این بازی طراحی شده که حالت HD شکل و شمایل زیبایی دارند.


sonic generations ps3 cover دانلود بازی Sonic Generations برای PS3

همچنین مراحل بازی این امکان را به بازیکن می دهند که او بتواند بازی را در حالت های دلخواه تجربه کند. این امکان وجود دارد که بازیکن محیط ها را به صورت Side-Scrolling 2D یا به صورت ۳D بازی کند. دو قسمتی که از این عنوان به نمایش درآمد، این امکان را در بر داشت و بازیکنان می توانستند بازی را به صورت کلاسیک و مدرن بازی کنند. گیم پلی بازی در حالت های مختلف نیز تفاوت داشت. اولین مرحله بازی همان مرحله دوست داشتنی Green Hill Zone است که می شد آن را به صورت کلاسیک و مدرن بازی کرد. اگر نسخه های قدیمی را بازی کرده باشید، حتماً به یاد دارید که مرحله Green Hill Zone دارای یک محیط سرسبز با درختان زیاد و آسمانی آبی بود. همچنین این مرحله با تله های مختلفی هم پوشیده شده بود. حال همین فضای قدیمی و خاطره انگیز در این بازی به صورت HD درآمده است. نکته جالب اینجاست که مرحله به شدت حال و هوای عنوان های کلاسیک را داشت. اما این قسمت به شدت رنگی تر و زنده تر به نظر می رسد. بدون شک اولین چیزی که در این بازی خودنمایی می کند، بازگشت سانیک (Sonic) به دوران گذشته و اضافه شدن قسمت کلاسیک به بازی است. حتی همان المان های گیم پلی گذشته هم در این بازی قرار گرفته اند. زمانی که همین مرحله را به صورت ۳D بازی کنید، این عنوان باز هم هیجان انگیز خواهد بود. دوربین به محیط بازی نزدیک می شود و پشت سر سانیک قرار می گیرد. در این زمان یک پرسپکتیو جدید از بازی به نمایش درمی آید. 

در این حالت تکنیک Blur به شدت نمایان می شود و بیشتر رنگ های آبی، سفید و سبز به صورت مات مشاهده خواهند شد. در این مرحله یک قسمت جدید رونمایی شد که شامل Zip Lineهای مختلفی می شد. مسیرهایی که سانیک روی آن ها به سرعت سر می خورد و محیط ها را بسیار سریع پشت سر می گذارد. برخی از این مسیرها در زیر زمین هم قرار داشتند و بازیکنان از این طریق با این محیط های مختلف آشنا می شدند. در این قسمت سرعت بسیار بالا است، اما باز هم سانیک می تواند از Boost خودش استفاده کند. در این حالت بازی از هیجان بسیار بالایی برخوردار می شود. همانند سایر نسخه های گذشته، می توان هر مرحله را به روش های مختلف پشت سر گذاشت. این قسمت در حالت ۳D بیشتر هم خواهد بود، چرا که پیدا کردن برخی از مسیرها بسیار سخت خواهد بود. به نظر می رسد که این نسخه از سری بازی های Sonic که بیشتر یک حالت بازسازی دوباره از نسخه های کلاسیک را دارد، بتواند این سری از بازی ها را به دوران شکوهش بازگرداند.

اطلاعات فنی در مورد اجرای بازی:

قابلیت اجرا بر روی هارد اکسترنال: دارد

قابلیت اجرا بر روی هارد اینترنال: دارد

قابلیت اجرای بر روی CFW 3.41 : دارد

قابلیت اجرا بر روی CFW 3.55 : دارد

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. که می توانید آخرین نسخه آن را از اینجا دریافت نمایید.

۲) روش نصب فایل های PKG به این صورت می باشد که فایل مربوطه را در مسیر اصلی داریو هارد دیسکی که بازی های شما در آن وجود دارد انتقال می دهید. به عنوان مثال اگر بازی های خود را در درایو D هارد اکسترنال خود دارید ، فایل های PKG را باید به آدرس D: منتقل کنید. نه داخل فولدری و نه در آدرسی دیگر. پس از متصل نمودن هارد دیسک خود به کنسول ، برای نصب آن باید به قسمت Games سپس Install Package Files مراجعه نمایید. در آنجا می توانید فایل مربوطه خود را نصب نمایید.

۳) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۴) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۵) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، فقط و فقط نسخه Kmeaw CFW 3.55 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

۶) قبل از دانلود هر بازی ، حتما بخش "اطلاعات فنی در مورد اجرای بازی" را به طور کامل و دقیق مرور نمایید.

 

source دانلود بازی Sonic Generations برای PS3 توضیحات برای اجرای بازی: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، تنها کافی است که فولدر BLES01236 را به هارد اکسترنال خود ، فولدر GAMEZ انتقال دهید و سپس به اجرای بازی بپردازید. تمامی عملیات مربوط به Eboot و Param.sfo از پیش انجام شده اند. روش اجرای بازی و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۲۹ اسفند ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

download دانلود بازی Sonic Generations برای PS3 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Multiupload    Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Multiupload    Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Multiupload    Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Multiupload    Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Multiupload    Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Multiupload    Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد