وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...
وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...

دانلود بازی Beyond Two Souls برای PS3

Beyond: Two Souls آخرین عنوانی است که سرپرست استدیوی Quantic Dream و همکارانش از آن به عنوان ظرفی برای رساندن و اشتراک گذاری همان "چیزها" بهره می برند. موضوع بازی درباره Jodie Holmes، دختربچه ایست که از بدو تولد با یک پدیده روحی ناشناخته گره می خورد. موجودی که Aiden نام دارد؛ موجودی درک ناشدنی مابین یک روح کینه توزِ انتقام جو و یک فرشته نگهبان بر طبق تعاریفی که برای ما جا افتاده است. Jodie محکوم به پذیرش همراهی با Aiden در زندگی خود شده است. تصویر واضحی از حقیقت او و علت پیوندش با Jodie نمی توانیم رسم کنیم ولی چیزی که پیداست این است که Aiden صرفاً یک موجود قدرتمند برای دخل و تصرف در دنیای مادی و مطیع اوامر Jodie محسوب نمی شود، همانطور که خود کیج نیز از این تعبیر استفاده می کند که Aiden یک دست آویز و حیوان تحت فرمان جودی نیست، یک کرکتر با خصوصیات شخصیتی منحصر به خودش است. Aiden همینطور یک همراه خارج از کنترل است؛ او از این دنیا نیست و قوانین جهان ما را نیز نمی فهمد، پس قابل پیش بینی عمل نمی کند، می تواند بسیار باب میل و محافظ وار برای Jodie باشد و در عین حال بسیار حسود و سرسخت با اطرافیان خود رفتار کند. او یک وجود رام نشدنی است که فهم متفاوتی از زندگی و مرگ دارد و به تعبیر نامفهوم سازندگان "خیال می کند که Jodie مال اوست".

Beyond Two Souls PS3-iMARS

 

Beyond two souls ps3 cover small دانلود بازی 
Beyond Two Souls برای PS3

  

 

گیم پلی

گیم پلی Beyond دو بخش منحصر به فرد با محوریت دو شخصیت Aiden و Jodie را شامل می شود. در حالی که Jodie در این جهان فیزیکی محسور شده و از این حیث یک انسان معمولی به حساب می آید، Aiden را در کنار خود دارد که در بُعدی فرا مادی به سر می برد، پس در همراهی با Jodie از انجام هیچ عملی عاجز نیست. جستجو، پیش آهنگ شدن در مسیرهای پیش رویِ Jodie برای دیده بانی و سنجش اوضاع، عبور از اجسام، گوش دادن به مکالمات دیگران و در رأس آنها تواناییTelekinesis – نام مرسوم شده برای موضوع حرکت اشیاء بر پایه علمی غیر قابل توضیح که به ارواح ربط داده می شود – برای حرکت اشیاء مختلف، از واژگون کردن یک لیوان آب گرفته تا تخریب یک برج ساعت و حتی تصرف انسان های دیگر از جمله مواردی است که می دانیم از دست Aiden بر می آید.
در حالت کلی شاید بتوان گفت که Jodie در جایگاه مغز و Aiden ماهیچه به حساب می آید. البته Jodie نیز به خودی خود درمانده نیست و با آموزش هایی که در آژانس دیده و تکیه بر مهارت های شخصی خود قادر به فرار و حتی درگیری با افراد می باشد، ولی نه در آن حدی که بتواند بدون هیچ گونه دخالتی از طرف Aiden در مقابل خطرات اطرافش مدت زیادی دوام بیاورد.
مکانیزم حاکم بر گیم پلیHeavy Rain را به یاد داریم که غالباً در انجام دنباله ای از QTE های متوالی محدود می شد و در کنار آن تنها گاهی اوقات بازیکن کنترل مستقیمی بر روی کرکتر برای حرکت و گشت و گذار در محیط داشت. کیج به این موضوع رسیده است که ظاهراً قشر قابل توجهی از جماعت مخاطب او به QTE آلرژی دارند! و کنترل کامل بر حرکات شخصیت را ترجیح می دهند. به عقیده او این دست از بازیکنان می توانند به Beyond امیدوارتر باشند چرا که اینبار آزادی عمل بیشتری در کنترل کرکتر بازی وجود دارد. همچنین ما در این عنوان Aiden را نیز داریم که در محیط هایی وسیع تماماً در اختیار بازیکن قرار می گیرد.

 

وسیع تر، متنوع تر و متفاوت تر از همیشه
همانطور که پیش تر گفتیم، Beyond در نقاط مختلف دنیا روایت می شود، در همین جهت المان های دخیل در گیم پلی آن نیز می تواند بسیار گسترده تر و متفاوت از Heavy Rain باشد،چرا که تنوع محیطی و تنوع در انتخاب و کارهای پیش روی بازیکن را به دنبال دارد. قرار گرفتن در شرایط یک کودک، در جایگاه یک بی خانمان، در جایگاه یک نیروی CIA … واضح است که در هر کدام از برهه های زندگی Jodie محیطی با المان های گیم پلی منحصر به فردی وجود دارد.
در عنوان قبلی Quantic Dream سازندگان بیشتر اتمسفر، احساسات و هیجان های روانی را هدف گرفته بودند، اما Beyondدر عین حفظ و حتی تقویت تمرکز خود بر روی مؤلفه های احساسی، شخصیت های داستان و لحظات دراماتیک، صحنه های اکشن و حماسی را نیز در خود جا داده که بر خلاف Heavy Rain که غالب این صحنه ها در چند درگیری نفر به نفر و سینماتیک محدود بود، در این بازی از تخریب یک ساختمان و آتش سوزی گرفته تا حرکت روی سطح قطار و فرار از چنگال یک هلیکوپتر و حضور در میدان های جنگ را در بر می گیرد که تنها گوشه ای از تجربه کلی آن به شمار می رود و زمانی این جریان درگیر کننده تر و جذاب تر می شود که هر کدام از این سکانس های آدرنالین ساز متفاوت از یکدیگر طراحی و پیاده شده باشند:
"هرگز دوبار یک چیز رو انجام نمی دید. هر صحنه باید منحصر به فرد و متفاوت از دیگری باشه. صحنه جنگل رو مثال می زنم، چیزی شبیه به اون تو مابقی بازی وجود نداره. ما صحنه های حماسی تر و اکشن دیگه ای هم داریم، ولی اونها از ریشه متفاوت هستن. صحنه تعقیب و گریز در نمایش E3 تنها قسمت تعقیب و گریز در تمام بازی هست. هر قسمت به شما چالش متفاوتی رو ارائه میده. هر صحنه در نوع خود بی همتاست، شبیه به همون چیزی که شما تو یک فیلم می بینید."

 

شگفت آور!
مدل سازی شخصیت های اصلی در Beyond حیرت آور است و جالب آن است که این موضوع حتی در خصوص کرکترهای فرعی نیز با کمی اختلاف صدق می کند. مدلینگ هایی که به نقل از Digital Foundry سطحی تازه از جزئیات را در خود دارند، به خصوص در محدوده صورت کرکترها به واسطه Facial Mo-Cap صورت گرفته حاصل کار کمی غیر قابل باور است! و شاید بتوان گفت که واقع گرایانه ترین چیزی است که تا بحال در یک بازی ویدئویی دیده شده.
علی رغم اینکه در گذشته کارهای بزرگی در حوزه Skin Shaders (سایه های سطح پوست) در عناوینی همچون Mass Effect انجام شده بود، ولی باز هم حس غیر طبیعی و سرد بودن پوست افراد در آن القا می شد، چیزی که در Beyond نه تنها وجود ندارد بلکه به سطح بالاتری نیز ارتقاء پیدا کرده است، چرا که در Close-up هایی که از صورت کرکترها می بینیم پوست آنها کاملاً طبیعی، انعطاف پذیر و مرطوب بنظر می رسد. غیر از این، انعکاس نور و تلالوهای آن در سطح مردمک چشم ها جزء آن دسته از مواردی است که باعث می شود مسئله کیفیت و جزئیات چهره افراد تنها در تعدادpolygon های آنها خلاصه نشود.

منبع توضیحات: وبسایت گیمرزلند

 

تصاویری از محیط بازی:

Beyond two souls screenshots 01 small دانلود 
بازی Beyond Two Souls برای PS3 Beyond two souls screenshots 02 small
 دانلود 
بازی Beyond Two Souls برای PS3

Beyond two souls screenshots 03 small دانلود 
بازی Beyond Two Souls برای PS3 Beyond two souls screenshots 04 small
 دانلود 
بازی Beyond Two Souls برای PS3

Beyond two souls screenshots 05 small دانلود 
بازی Beyond Two Souls برای PS3 Beyond two souls screenshots 06 small
 دانلود 
بازی Beyond Two Souls برای PS3

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. 

۲) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۳) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۴) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، نسخه CFW 4.46 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی 
Beyond 
Two Souls برای PS3 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۱۲ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۱۳ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۱۴ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۱۵ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۱۶ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۱۷ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۱۸ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۱۹ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲۰ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲۱ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲۲ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲۳ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد