وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...
وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...

دانلود انیمیشن My Little Pony: Equestria Girls اسب کوچولوی من: دختران چابک سوار


| دانلود با لینک مستقیم|

 دانلود انیمیشن کارتون اسب کوچولوی من با کیفیت HD 720p


اسب کوچولوی من: دختران چابک سوار   My Little Pony: Equestria Girls (زبان اصلی)

» نام: اسب کوچولوی من: دختران چابک سوار – My Little Pony: Equestria Girls
» سال تولید: ۲۰۱۳
» کارگردان: Jayson Thiessen
» شرکت تولید کننده: DHX Media, Hasbro Studios, Top Draw Animation Inc
» کشور تولید کننده: کانادا، آمریکا
» زمان: ۷۲ دقیقه
» زبان: انگلیسی
» زیرنویس: دارد
» کیفیت: عالی (BR-Rip 720p)

خلاصه داستان: اسب کوچولوی من: دختران چابک سوار (به انگلیسی: My Little Pony: Equestria Girls) نام پویانمایی محصول مشترک دو کشور کانادا و آمریکا می‌باشد که به کارگردانی جیسون تیئسن (به انگلیسی: Jayson Thiessen) ساخته شده است. داستان انیمیشن بر اساس سریال کارتونی اسب کوچولوی من: جادوی دوستی (به انگلیسی: My Little Pony: Friendship Is Magic) می‌باشد و به طور خلاصه کل پویانمایی شامل این پیام است که "جادوی دوستی هیچ‌گاه تغییر نمی‌کند" (به انگلیسی: The magic of friendship never changes). اسپارکل (به انگلیسی: Twilight Sparkle) با استفاده از یک آینه جادویی برای یافتن تاج دزدیده شده از امپراطوری کریستال (به انگلیسی: Crystal Empire) به دنیایی دیگر سفر می‌کند و زمانی که بازمی‌گردد درمی‌یابد که… 

« نسخه زبان اصلی : BR-Rip 720p »

» زبان: انگلیسی
» دانلود زیرنویس: انگلیسی
» کیفیت: عالی (BR-Rip 720p)
» فرمت: MKV
» حجم تقریبی: ۷۰۰ مگابایت

تمدانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد