وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...
وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...

مجموعه بازی های درسی پایه ی اول تا ششم دبستان

مجموعه بازی های درسی


پایه ی اول دبستان

پایه ی دوم دبستان

پایه ی سوم دبستان

پایه ی چهارم دبستان

پایه ی پنجم دبستان

پایه ی ششم دبستان

 
 

پایه ی اول دبستان





پایه ی دوم دبستان


بازی جذاب برای جمع اعداد یک رقمی.........................

 بازی جذاب برای جمع اعداد دورقمی..........................

 تمرینی برای یادگیری جمع اعداد برروی بردار................

 یادگیری جمع اعداد دورقمی (بدون انتقال)..................

تمرینی جذاب برای یادگیری ساعت...........................

 مقایسه ساعت دیجیتال وعقربه ای ..........................

 یادگیری جمع اعداد دو رقمی(با انتقال).....................

تمرینی برای یادگیری اندازه گیری............................


پایه ی سوم دبستان


کدام جواب مربوط به سوال زیراست ؟ (اجتماعی سوم)

 





بسته ی آموزشی ویژه ی شب یلدا
        

 

 



پایه ی چهارم دبستان

 

محتوای آموزشی نواحی آب وهوایی ایران ( جغرافیا چهارم دبستان )

 






اعدادزیررابه حروف بنویسید ( ریاضی چهارم دبستان )

 




اعدادزیررابه حروف بخوانید ( ریاضی چهارم دبستان )

 





بازی انیمیشن ریاضی چهارم دبستان ...خط تقارن...کلیک می کنم.            

بازی انیمیشن ریاضی چهارم دبستان..اندازه گیری..کلیک می کنم.             

بازی انیمیشن ریاضی چهارم دبستان ..بادکنک های مهاجم کلیک می کنم.      

بازی انیمیشن علوم چهارم دبستان...زندگی کرم ابریشم کلیک می کنم.....      

بازی انیمیشن ریاضی چهارم دبستان ...باغ گیاه شناسی کلیک می کنم.....     

بازی انیمیشن ریاضی چهارم دبستان..شکار حشرات کلیک می کنم.......       


کارگاهی برای یادگیری کسر

 

کارگاهی برای یادگیری کسر(دیوار کسری)

 

کارگاهی برای یادگیری کسر به همراه شکل

کارگاهی برای یادگیری عملیات کسر

 

بازی جذاب برای یادگیری کسر

 

کارگاهی برای یادگیری کسر

 

بازی جذاب برای یادگیری تقسیم اعداد




پایه ی پنجم دبستان



با استفاده از بازی های زیر بچه های کلاس پنجم می توانند مهارت خود را در ساده کردن کسر ها آزمایش کنند و هم  بازی کنند. این بازی ها بهترین راه برای پر کردن اوقات فراغت آنها است.

بازی 1 -فوتبال

بازی 2- بیسبال




پایه ی ششم دبستان


کلاس 
پنجم من

تبدیل عدد مخلوط به کسر

 

 کلاس 
پنجم من

اعداد اعشاری


کلاس پنجم من

تفریق کسرها


کلاس پنجم من

آهن ربا


 کلاس پنجم من

ضایعات کاغذ


کلاس پنجم من

فتوسنتز


کلاس 
پنجم من

کسرهای مساوی

 

کلاس پنجم من

زنجیره ی غذایی


 کلاس پنجم من

انرژی

 

کلاس پنجم من

احتمال


دانلود بازی و کارگاهی برای یادگیری مقایسه کسر اعشاری ریاضی ششم دبستان


دانلود بازی تمرینی برای یادگیری صعودی و نزولی بودن اعشار ریاضی ششم ابتدایی


دانلود بازی کارگاه ساخت اعداد اعشاری ریاضی ششم ابتدایی


دانلود بازی تمرینی برای یادگیری اعداد اعشاری بر روی محور ریاضی ششم ابتدایی


دانلود بازی و تمرینی جالب برای یادگیری تقسیم کسر ریاضی ششم ابتدایی


دانلود بازی و تمرینی جذاب برای یادگیری تبدیل کسر به اعشار ریاضی ششم ابتدایی


دانلود بازی و تمرینی جذاب برای یادگیری مقدار معینی از کسر ریاضی ششم ابتدایی


دانلود بازی و تمرینی برای یادگیری کسر به عددمخلوط ریاضی ششم ابتدایی


دانلود بازی و تمرینی برای یادگیری مضرب ومضرب مشترک ریاضی ششم ابتدایی


دانلود یک بازی جذاب برای یادگیری مضرب اعداد ریاضی ششم ابتدایی


دانلود یک بازی برای یادگیری ضرب و تقسیم کسرها  ریاضی کلاس ششم


دانلود بازی کارگاهی برای گنجایش کلاس ششم


دانلودبازی تمرینی برای یادگیری کسر به همراه شکل ریاضی ششم



دانلود بازی اندازه گیری ریاضی ششم ابتدایی


دانلود بازیخط تقارن ریاضی کلاس ششم ابتدایی


انیمیشن های ریاضی


یک بازی جالب برای یادگیری جمع اعداد یک رقمی


دانلود بازی و یک فایل آموزش برای تفریق اعداد سه رقمی(بدون انتقال)


دانلود بازی و یک کارگاه علمی برای جمع اعداد دورقمی


دانلود یک بازی جذاب برای جمع اعداد یک رقمی


دانلود بازی و یک بازی جذاب برای جمع اعداد دورقمی


دانلود بازی و تمرینی جالب برای تفکیک اعداد دورقمی وجمع آنها


 دانلود بازی و تمرینی برای یادگیری جمع اعداد برروی بردار


دانلود بازی و تمرینی برای یادگیری جمع اعداد دورقمی (بدون انتقال)


دانلود باز و تمرینی جذاب برای یادگیری ساعت


دانلود بازی و تمرینی برای مقایسه ساعت دیجیتال وعقربه ای ریاضی ششم دبستان


 دانلود بازی و تمرینی برای یادگیری جمع اعداد دو رقمی(با انتقال) 


دانلود بازی  تمرینی برای یادگیری اندازه گیری ریاضی ششم دبستان


 دانلود بازی تمرینی برای یادگیری ساعات قبل وبعد از ظهر ریاضی ششم دبستان


دانلود بازی بادکنک های مهاجم ریاضی ششم ابتدایی


دانلود بازی کم حجم One Finger Death Punch برای PC منبع : کردوان دانلود


نظرات 1 + ارسال نظر
اعظم یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 14:31

با تشکر از زحمات شما با اجازتون از وبلگ قشنگتون دیدن کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد