وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...
وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...

بهترین مروگرهای اینترنت برای کامپیوتر در سال 2013

مرورگرهای اینترنت، از پرکاربرد ترین نرم افزارهای کامپیوتری هستند و تقریبا هر سیستمی برای استفاده از اینترنت، حداقل نیاز به یک مرورگر دارد. مرورگرهای بسیار زیادی برای ویندوز وجود دارند که معمولا تعداد کمی از آن‌ها در بین عموم کاربران شناخته شده هستند و استفاده می‌شوند. مرورگر پیش‌فرض ویندوز، Internet Explorer است اما این مرورگر معمولا نمی تواند پاسخگوی تمام نیازهای کاربران خود باشد و همین موضوع باعث شده کاربران به مرورگرهای دیگر روی بیاورند.بهترین مرورگرهای سال 2013


در همین ابتدا باید عرض کنیم که تمام بررسی‌ها نسبی هستند و ما تلاش کرده ایم تمام معیارها را در نظر بگیریم و به مرورگرها رتبه دهیم. در این بررسی تلاش کرده‌ایم لیستی از بهترین مروگرهای اینترنتی را تهیه کنیم تا در حد توان خود، شما را در انتخاب مروگرتان یاری نماییم. 

1. Google Chrome

مرورگر گوگل کروم
باور کنید این انتخاب برای ما بسیار سخت بود. اما باید قبول کنیم مرورگر کروم بهترین مرورگر برای ویندوز به خصوص  ویندوز8 است.

این مرورگر دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و خوبی است که می‌تواند هر کاربر حرفه ای و یا مبتی را راضی نگه دارد. از نظر سرعت، کروم از مرورگر پیش فرض ویندوز یعنی اینترنت اکسپلورر سریعتر است، طیف گسترده‌ای از تم‌های مختلف برای این مرورگر وجود دارد که باعث می‌شود بتوانید پوسته‌ی مورد نظر خود را برای مرورگر انتخاب کنید، تعداد بسیار زیادی افزونه برای Chrmoe در دسترس است که در هر زمینه‌ای می‌تواند نیاز شما را برآورده کند. گوگل کروم همچنین امنیت بالایی را در هنگام مرور اینترنت برای شما فراهم می‌کند. یکی از ویژگی خاص کروم این است که هر تب را در پردازش جدا اجرا می‌کند، بنابراین با هنگ کردن یکی از زبانه‌ها، کل مروگر از کار نمی‌افتد و سایر تب‌ها بدون مشکل به کار خود ادامه خواهند داد. رابط کاربری کروم ساده طراحی شده و کار با آن بسیار آسان است.

 دانلود آخرین نسخه‌ی مرورگر گوگل کروم، با لینک مستقیم


دانلود آخرین نسخه ی مرورگر Comodo Dragon، نسخه ی ایمن شده‌ی کروم توسط شرکت کومودو


دانلود آخرین نسخه‌ی مرورگر Torch که بر پایه‌ی کروم ساخته شده و برای سایت‌های ویدیوی آنلاین و شبکه‌های اجتماعی بهینه سازی شده است.


مرورگر فایرفاکس
در فوق‌العاده بودن این مرورگر شک نکنید! تا قبل از پیدایش پدیده‌ای به نام کروم و حتی تا مدت‌ها بعد از آمدن آن، فایرفاکس بهترین مرورگر اینترنتی بود. هم اکنون نیز Firefox مروگر مورد علاقه‌ی میلیون‌ها نفر در سراسر جهان است. فایرفاکس افزونه‌های بی شماری دارد که با آن‌ها قطعا تجربه‌ی بهتری از وبگردی خود خواهید داشت و به وسیله‌ی آن‌ها هر کاری می‌توانید انجام دهید. در زمینه‌ی افزونه ها، فایرفاکس هنوز هم بهترین است. رابط کاربری این مرورگر واقعا خوب است، و سرعت آن نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته. یکی از ویژگی‌های این مرورگر این است که می‌توانید توسط آن بوک مارک‌ها، هیستوری، رمزهای عبور ذخیره شده و... را به راحتی در دستگاه‌های مختلف خود به اشتراک بگذارید.

دانلود آخرین نسخه‌ی مرورگر فایرفاکس، با لینک مستقیم


دانلود آخرین نسخه ی مرورگر Comodo IceDragon، نسخه ی ایمن شده‌ی فایرفاکس توسط شرکت کومودو



3. Opera

مرورگر اوپرا

اوپرا یار قدیمی سال‌های نه چندان دور بسیاری از کسانی است که از اینترنت کم سرعت و دایل آپ استفاده می‌کردند. بسیاری از ویژگی‌های جدیدی که در مرورگرها قرار گرفته‌اند، اولین بار در اوپرا استفاده شده است. سرعت وبگردی در اوپرا بالاتر از حد عادی است، بزرگترین مشکل اوپرا در گذشته این بود که با بعضی از سایت‌ها سازگاری نداشت و آن‌ها را به درستی نمایش نمی‌داد و یا بخش‌هایی از آن‌ها را حذف می‌کرد که البته این مشکل در نسخه‌ی جدید تا حدود زیادی حل شده است.
میانبرهای صفحه کلید، قابلیت speed dials، امکان ذخیره‌ی رمز عبورهاو... از ویژگی‌های این مرورگر هستند.


دانلود آخرین نسخه‌ی مرورگر اوپرا با لینک مستقیم



4. Maxthon

مرورگر ابری مکستون
مکستون هم یک مرورگر خوب است و با کیفیت است. مانند سایر مروگرها دارای هزاران افزونه است. Maxthon یک وبگردی امن را برای شما فراهم می‌کند و سعی می‌کند شما را در برابر ابزارهای جاسوسی و ویروس‌ها محافطت نماید. این مرورگر همچنین فیلتری نیز برای pop up ها دارد و در بسیاری از موارد مانع از باز شدن خودکار این پنجره های مزاحم می‌شود. این مرورگر ابری دارای ویژگی های بسیار جالبی است که حتما باید آن‌ها را کشف کنید.


دانلود آخرین نسخه‌ی مرورگر مکستون با لینک مستقیم


مرورگر آوانت

رتبه‌ی پنجم از بهترین مرورگرهای اینترنتی را به طور مشتریک اختصای می‌دهیم به Avant و (10) Internet Explorer، توضیحی برای این جایگاه نداریم اما مطمئن باشید این دو مرورگر نیز جزء بهترین‌های ویندوز هستند و توان بسیار بالایی در ارائه‌ی یک وبگردی خوب با سرعت مناسب به شما دارند.
شاید برای آوانت یک افتخار باشد که توانسته به این حد برسد اما اینترنت اکسپلورر (مرورگر پیش فرض ویندوز) به سرعت در حال سقوط است. این مرورگر که زمانی محبوبترین مرورگر اینترنت بود، حالا هر سال سهم بیشتری از کاربران خود را از دست می‌دهد. تا جایی که کاربران آن را پیر و قدیمی می‌خوانند و جوک‌های بسیاری هم در مورد آن ساخته اند. مثلا اینکه " اینترنت اکسپلورر، بهترین مرورگر برای دانلود مرورگرهای دیگر است" و...


دانلود آخرین نسخه‌ی مرورگر آوانت با لینک مستقیم


دانلود آخرین نسخه‌ی مرورگر اینترنت اکسپلورر با لینک مستقیم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد