وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...
وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...

دانلود بازی Dracula 5: The Blood Legacy برای PC

شرکت Microïds سری پنجم بازی پرطرفدار و مشهور Dracula را با همکاری Koalabs Studio به نام  Dracula 5 The Blood Legacy برای پلتفرم کامپیوتر منتشر کرد. این بازی که به صورت اول شخص است در ژانر ترس و وحشت قرار دارد و مخلوطی از ماجراجویی و حل کردن پازل های مختلف است. Ellen بعد از حوادثی که در مجارستان پیش آمد به موزه ی متروپولیتن برمی گردد. او پرتره ی دراکولا را در استانبول یافته است ولی همان شب نخست آن را در نیویورک می دزدند. حال Ellen در پی یافتن آن است. در طول بازی ۴ با ۴ شخصیت مواجه خواهید شد که شما را به پرتره ی دراکولا نزدیک می کنند. بازی از گیم پلی روان و گرافیک جذابی برخوردار است. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به دارا بودن پایان های متفاوت اشاره کرد. کیفیت فیلم های بازی HD و صداگذاری و موسیقی آن نیز بی نظیر است.

Dracula 5: The Blood Legacy PC-FLT

 

source دانلود بازی Dracula 5: The Blood Legacy برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Dracula 5: The Blood Legacy برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Dracula 5: The Blood Legacy برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد