وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...
وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...

دانلود بازی Motor Rock برای PC

بازی کامپیوتر Motor Rock موتور راک یکی از سری بازی های سبک اکشن و مسابقه ای است که توسط Yard Team طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی None آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . بار دیگر یک مسابقه ایزومتریک دیوانه وار با یک موسیقی خیره کننده پا به دنیای بازی ها گذاشته است . موتور راک آمده است تا روح و گیم پلی بهترین بازی های مسابقه دهه ۹۰ را بار دیگر بازسازی کند . در این بازی شما باید یکی از وسایل نقلیه را به دلخواه انتخاب کرده و با استفاده از فرصت های تاکتیکی جدید و با تکیه بر مهارت خود , راه خود را از طریق مسیرهای دشوار کهکشان ها ادامه دهید . ۵ نماینده از ۵ سیاره مختلف در این مسابقات شرکت می کنند که تمامی وسایل نقلیه آنها تا دندان مسلح بوده و هر کدام دارای سلا حا و زره پوش های منحصر به فرد می باشند . هرچه بیشتر به پیش می روید می توانید سلاح های مخفی را باز کرده و توانایی های خود را ارتقا بخشید . بازی این امکان را به شما می دهد تا به صورت تکنفره و یا چندنفره و به صورت شبکه ای با یکدیگر به بازی بپردازید.

Motor Rock PC-SKIDROW

دانلود بازی Motor Rock برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: WIndows XP,7,8
Processor: 1,5 Ghz
Memory: 256 MB RAM
Graphics: 128 mb Geforce 6600, ATI Radeon HD2600, Intel HD 3000
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 500 MB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP,7,8
Processor: 2,5 Ghz
Memory: 512 MB RAM
Graphics: 384mb Geforce GTX 260 , ATI Radeon HD5650
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 500 MB available space

 

source دانلود بازی Motor Rock برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Motor Rock برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Motor Rock برای PC دانلود:    Direct Link

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد