وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...
وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...

دانلود بازی Violett برای PC

Violett یکی از زیبا ترین بازی های سال ۲۰۱۳ در سبک کلیک و اشاره می باشد که در ابتدا توسط Forever Entertainment S. A برای اندروید تولید و منتشر شده بود و پس از محبوبیت آن در بین کاربران اندرویدی هم اکنون برای کامپیوتر نیز عرضه شده است. گرافیک هنری بسیار زیبا و خط داستانی بازی عامل موفقیت این بازی می باشد. در این بازی شما در نقش دختری هستید که خانواده اش به دلایلی آن را رها کرده اند و او بدون دوست و خانواده شب ها را در خیابان ها سر می کند. چندی بعد او خانه متروکه و قدیمی را در شهر پیدا می کند و تصمیم می گیرد در آنجا زندگی کند. اما در سوراخی در دیوار خانه که گویا لانه موش است نوری می تابد که او را به سمت خود می کشد و Violett پس از ورود به آن نور وارد دنیای دیگری می شود و ماجراجویی خود را در آنجا آغاز می کند. در مسیر بازی پازل ها و معماهایی نیز وجود دارد که می تواند ذهن شما را به چالش بکشد.

Violett PC-SKIDROW

دانلود بازی Violett برای
 PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7
Processor: Dual core from Intel or AMD at 2.0 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: nVidia 320M or higher, or Radeon 7000 or higher, or Intel HD 3000 or higher
Hard Drive: 2 GB available space

 

source دانلود بازی Violett برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Violett برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Violett برای PC دانلود:    Direct Link

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد