وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...
وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...

تبلیغات در وبلاگ کردوان دانلود2


 تبلیغات در سایت یاس دانلود

.

تبلیغات هزینه نیست،بلکه سرمایه گذاریست

وبلاگ کردوان دانلود2 افتخار دارد ،جایگاه مناسبی برای تبلیغات کالاها و خدمات شما مشتریان گرامی باشه.

-    تبلیغات امروزه به عنوان راهی‌ نو و موفق در جهت جذب بازدید کننده و شناساندن کالا ، سایت و یا خدمات امری مهم و حیاتی‌ برای تمامی‌ مدیران و سایت ها محسوب می شود.


-    امروز با سرمایه ای کم در جهان اینترنت میتوان کالا و یا سایت خود را به هزاران بازدید کننده مشتاق معرفی‌ کرد و هرچه بهتر و سریع تر قدم های موفقیت را برای رسیدن به هدف خود طی‌ کرد.

 

-    قطعا همه جمله “تبلیغات هزینه نیست،بلکه سرمایه گذاریست” آشنا هستیم. در مورد وبلاگ ما نیز این مورد صدق میکنه. یعنی اگر شما برای تبلیغ سایتتون یا کالاتون مبلغی را پرداخت کنید میتونید اون را به عنوان سرمایه گذاری بر روی سایتتون که درآینده میخواهید از اون کسب درآمد کنید،تلقی کنید.

 

 

جدول تعرفه نمایش آگهی بر اساس تعداد نمایش
کلاس مدت نمایش(روز) قیمت به کارت شارژ
A 15 همراه اول 1000 تومانی
B 20 همراه اول 2000 تومانی
C 25 همراه اول 5000 تومانی
D 30 همراه اول 10000 تومانی
E 35 همراه اول 20000 هزار تومانی

 

 توجه:

-     مسئولیت تمدید تبلیغ به عهده سفارش دهنده می باشد و باید مبلغ را قبل از سررسید واریز نمایید.
-     تبلیغات برای موسسات خیریه و نهادهای با خدمات انسان دوستانه تخفیف ویژه ای در نظر گرفته می شود.
-     در هنگام ارسال درخواست لطفا ادرس سایت خودتان و نام پلن انتخابی و تصویر آگهی را ارسال فرمایید.
-     در صورتی که پلن شما در بین پلن های بالا وجود ندارد با ما تماس بگیرید.

 

قوانین تبلیغات :

-  از تبلیغات برای سایتهای موزیک ، فیلم ، همسریابی، دوست یابی، چت روم ، شرط بندی، هـرمـی – غیـر اخـلاقـی ، سـیـــاســی و فروشگاههای محصولات جــنســـی معذوریم.
-  هزینه تبلیغات قبل یا بعد از قرارگرفتن آگهی در سایت دریافت خواهد شد.

-  برای خرید کارت شارژ باید از سایت خودم خرید کنید یا سایت های دیگر مگر نه آگهی شما در سایت قرار داده نمی شود.

-  آدرس سایت کارت شارژ خودم فروشگاه خرید شارژ

-  برای مشتریان دائمی تخفیف قائل خواهیم شد.
-  برای مشتریانی که بیش از یک تبلیغ سفارش بدهند تخفیف قائل خواهیم شد.
-  برای مشتریانی که تبلیغ بیش از یک ماه سفارش بدهند، بسته به تعداد ماهها تخفیف قائل خواهیم شد.

 

چگونگی پرداخت

-  اول نام کلاس و کد شارژ و آدرس تصویر بنرتان و شماره موبایلی که با آن در وبلاگ خودم یا سات های دیگر کارت شارژ خریدی را در نظرات این مطلب برام ارسال میکنی.

-  بعد اگر کد شارژ درست بود آگهی در سایت قرار میدهم.

تبلیغات هزینه نیست،بلکه سرمایه گذاریست

نظرات 8 + ارسال نظر

30 در صد تبلیغات .20 درصد به فروش رسیدن قالب ها

چهره دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 23:41 http://www.tedpop.ir/refer/47

سلام اگه می خواهی از طریق وبلاگت بدون هیچ زحمتی درآمد کسب کنی به این سایت سر بزن با بالا بودن بازدید وبلاگت بیشتر درامد کسب میکنی

امکانات tedpop

قابل استفاده برای انواع سایت ها و وبلاگ ها
از هر آی پی در 24 ساعت 2 بار کسب درآمد کنید
برای هر پاپ آپ 70 ریال در یافت کنید
عدم محدودیت در تعداد سایت
سیستم هوشمند ضد تقلب
سیستم پشتیبانی کاربران
تسویه حساب فوری و حداکثر 12 ساعت
حداقل سقف پرداخت 5000 تومان
گزارش کامل از بازدیدکنندگان سایت شما
و ... .

سلام نه من نویسنده نمیخوام :)

سونیا پنج‌شنبه 26 تیر 1393 ساعت 11:56 http://dokhiesfandi.blogfa.com

در این روزها و شبهای مقدس نیم نگاهی را محتاجم
که دوستی به پهنای قلب مهربانش به سوی کلبه ی ویرانه ی دل من بیندازد
پس ای مهربان التماس دعا

هر وقت بتونم میام وبت سر میزنم نظر میدم

سونیا پنج‌شنبه 26 تیر 1393 ساعت 11:45 http://dokhiesfandi.blogfa.com

نردبان قلب من شکسته است.
میشود برای من دعا کنی؟
یا اگر خدا اجازه میدهد ،جای من کمی خدا خدا کنی؟
چون دلم شبیه یک نماز بین راه،خسته و شکسته است، میشود برای بیقراری دلم،یک سفارشی به آن کریم با وفا کنی؟
التماس دعا.

سلام باشه حتمن

سونیا دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 12:12 http://dokhiesfandi.blogfa.com

سلام

این روزها ...

احساسِ آفتابگردان تنهایی را دارم که

آفتابش پشت ابرهاست ....

سونیا پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 15:55 http://dokhiesfandi.blogfa.com

نمیدانم نهان از من چه نیکی کرده ای با دل


که چون غافل شوم از آن ، دوان سوی تو می آید

شمال صدا پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 17:10 http://www.shomal-seda.blogfa.com

سلام.خیلی وب خوبی دارین.من هم بچه مازندران هستم.اگه میشه به من هم سر بزنید.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد