وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...
وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی با نام تنها

Reza%20Sadeghi%20 %20Tanha دانلود آهنگ جدید رضا صادقی با نام تنها

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا صادقی با نام تنها با بالا ترین کیفیت
ترانه سرا : عبدالجبار کاکایی ، آهنگ و تنظیم : فرید سعادتمند
میکس و مسترینگ : ایمان حجت ، استودیو: راگ
دانلود آهنگ جدید رضا صادقی با نام تنها
متن آهنگ جدید رضا صادقی با نام تنها :
خاطرات رفته از یاد به شکستم عادتم داد
رو به آیینه گریه کردم گریه هام و پس فرستاد
من فقط به خاطر تو حرس دنیا رو می خوردم
تو اگه با من می موندی دل به دریا می سپردم
ببین حال روزای من خوب نیست می خونم ولی زخم داره صدام
منو درک کن دل بسوزون برام صدام کن از اینجا که خیلی تنهام
♫♫♫♫♫♫
دانلود آهنگ جدید رضا صادقی با نام تنها
♫♫♫♫♫♫
خاطرات رفته از یاد به شکستم عادتم داد
رو به آیینه گریه کردم گریه هام و پس فرستاد
یه نگاه بی تفاوت ته چشم آدما بود
کاش می شد فقط یه لبخند توی دنیا سهم ما بود
ببین حال روزای من خوب نیست می خونم ولی زخم داره صدام
منو درک کن دل بسوزون برام صدام کن از اینجا که خیلی تنهام
MP3 – 320
MP3 – 128
Reza Sadeghi – Tanha 

دانلود بازی Antisquad برای PC منبع : رویا دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد