وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...
وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...

دانلود Google Chrome 36.0.1985.125 Final – نسخه نهایی مرورگر گوگل کروم

Google-Chrome

Google Chrome  گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد. این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد.

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Plants vs. Zombies: Garden Warfare - برای PC

Plants Vs Zombies Garden Warfare

بازی Plants vs. Zombies: Garden Warfare برای PC توسط Electronic Arts منتشر شد. این بازی دارای سبک شوتر و اکشن – سوم شخص است و بوسیله استودیوی بازیسازی PapCop Games طراحی و تولید شده است. بازی گیاهان بر علیه زامبی ها: باغ جنگ یک نسخه Co-op است، که عده ای کنترل گیاهان را و عده ای هم کنترل زامبی ها را بر عهده می گیرند و در کنار بخش مولتی پلیر بازی حس رقابتی زیبایی را بوجود می آورند. در بخش تک نفره بازی شما کنترل گیاهان را در دیدی سوم شخص در دست می گیرید و با انواع زامبی ها به نبرد می پردازید و در پایان هر مرحله با Boss آن مراحل باید نبرد سختی داشته باشید. در مراحل بازی هر مرحله تعدادی جدید گیاه آنلاک میشود و در مقابل هم زامبی های خطرناکی در نبردها حضور می یابند. در بخش MultiPayer بازی شما می توانید تا ۲۴ نفر در دو جبهه گیاهان یا زامبی ها با هم بازی کنید. بازی با موتور قدرتمند Frosbite طراحی شده است و کارت های گرافیکی Mantel را هم پشتیبانی می کند. در بازی هر گیاه شیوه منحصر به فرد خود در مبارزات را دارد. از ویژگی های بازی می توان به انتخاب دلخواه بین گیاهان و زامبی ها در بخش مولتی پلیر و آنلاین  و قابلیت بازی کردن ۴ نفره در بخش Co-op و همچنین شخصی سازی زامبی و گیاهان  با صداهای متنوع و دلخواه است.

• این بازی برای ویندوز های 64-Bit می باشد!

 

ادامه مطلب ...

صعود تاریخی به جمع ۴ تیم برتر دنیا با پیروزی بر برزیل

تیم ملی والیبال ایران با پیروزی 3 بر یک مقابل برزیل برای اولین بار به جمع 4 تیم برتر لیگ جهانی والیبال صعود کرد.

واقعا آفرین داره

دانلود سریال ستایش ۲ از شبکه سه

دانلود سریال ستایش ۲ قسمت 20

قسمت چهاردهم سریال ستایش ۲ اضافه شد

53816102489122436424 دانلود قسمت اول سریال ستایش 2


دانلود همه قسمت های سریال ستایش ۲  با حجم کم

موضوع : اجتماعی

مدت زمان : ۴۵ دقیقه

تعداد قسمت : ۳۹

کارگردان : سعید سلطانی

بازیگران : داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، حدیث میرامینی،  امیرمحمد زند

خلاصه داستان سریال ستایش ۲ : ۲۲ سال از فرار ستایش و فرزندانش می گذرد؛ اینک هر سه با هویتی دروغین و با نام فامیل رودباری زندگی می کنند. ستایش آسوده خاطر از اینکه با تغییر هویت خود و فرزندانش برای همیشه از چنگ حشمت فردوس گریخته است. او حالا صاحب رستورانی در رودسر است و اعتبار و شهرتی نیکو دارد و هرگز تصور نمی کند سرنوشت یک بار دیگر او و حشمت فردوس را رو در روی هم قرار دهد.   ادامه مطلب ...