وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...
وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...

دانلود بازی Forza Horizon 2 برای XBOX360

محیط بازی از کلورادو به اروپا منتقل شده است، منطقه توسکانی در شمال ایتالیا و قسمتی از جنوب فرانسه که به بهشتی روی زمین می‌مانند، طبق شنیده‌ها میزان مسیر‌های جاده‌ای سه برابر بیشتر شده‌اند. همین انتقال بازی به این منطقه خود گویای یک چالش بسیار بزرگ برای سازندگان بازی است، چالشی به نام گرافیک و تکنیک‌های بصری. بازی دارای آب و هوای Real Time است و دارای سیستم نورپردازی داینامیک. شما ممکن است در یک روز آفتابی مسابقه را شروع می‌کنید و در یک شب بارانی به پایان برسانید. شما بارش باران، مزارع، درخت‌ها، تپه‌ها و بقیه المان‌های محیطی را در بالاترین سطح تکنیکی و بصری، تجربه خواهید کرد. افکت‌های قطرات باران بر روی سطح جاده را کمتر جایی دیده‌اید. Draw Distance آنقدر خوب است که ما هوس می‌کنیم همه محدودیت‌ها را پشت سر بگذاریم و به تپه‌ای زیبا در دوردست، دست پیدا کنیم و بله، Horizon 2 به مراتب اپن ورلد تر از نسخه اول است، انواع محیط‌های درون بازی قابل دستیابی هستند، جنگل‌ها، مراتع، مزارع و جاده‌های شنی با خودروهای Off Road قابل دستیابی و برگزاری فستیوال هورایزن هستند. مهمترین چالش سازندگان در زمینه گرافیک، بحث اپن ورلد شدن بازی و محدودیت‌های سخت افزاری کنسول‌ها است، این محدودیت باعث شده است که میزان فریم‌ریت قربانی رزولوشن بالا شود. طبق گفته‌ها بازی با رزولیشن ۱۰۸۰ و با نرخ فریم ۳۰ فریم در ثانیه رندر خواهد شد ولی در این میان هیچگونه افت فریمی را شاهد نخواهیم بود. مثلا شما با یک بوگاتی با سرعت ۴۳۰ کیلومتر در ساعت در حال رانندگی هستید و ناگهان تصمیم می‌گیرید خیلی سریع به یک مسیر فرعی وارد شوید، در این حالت ثابت بودن فریم ریت اهمیت بسیار بالایی دارد.

Forza Horizon 2 XBOX360-iMARS_REPACK

 

Forza Horizon 2 xbox360 cover small دانلود بازی Forza Horizon 2 برای XBOX360

  تعداد خودرو‌های لایسنس شده به بیش از ۲۰۰ خودرو افزایش یافته است و تقریبا اکثر مدل‌‌های تاپ بازار را می‌توانید در بازی استفاده کنید. مطمئنا برای خرید خودروهای مورد علاقه باید مدت زمان زیادی را در مسابقات بگذرانید تا پول کافی برای خرید خودروهای بیشتر را بدست آورید. یک سری تغییرات نیز در مسابقات اعمال شده است، مثلا در بخش Showcase به جای مسابقه با هواپیما باید به جنگ لوکوموتیو بخار برویم که به نظر جذاب می‌آید. ویژگی Bucket List نیز در بازی جایگزین ۱۰۰۰ Club شده است و شامل لیستی از مسابقات و کارهایی است که زمان حضور در ایتالیا یا فرانسه باید انجام بدهیم. این لیست‌ها پس از عرضه از طرف سازندگان به روز می‌شوند و چلنج‌های جدیدی نیز به آن‌ها افزوده خواهد شد.

در هنگام بازی یک هوش مصنوعی به نام ANNA به عنوان دستیار در کنار شما خواهد بود. آنا مسیرها را به شما نشان می‌دهد، در خلال مسابقه پیشنهادهایی برای عملکرد بهتر ارایه می‌دهد و در صورت آنلاین بودن دوستانتان شما را مطلع می‌کند.

بخش آنلاین بازی نیز همانند گذشته در بالاترین حد خود و تغییراتی هم در آن اعمال شده است، شما می‌توانید به همراه دوستانتان گروه‌هایی تشکیل داده و تا تعداد ۱۰۰۰ نفر را در آن عضو کنید. در بخش Meet Cars شما می‌توانید با دیگر بازیکنان قرار ملاقات گذاشته و خودرو و توانایی‌های خود را به رخ آن‌ها بکشید و یا حتی نقاشی و یا آپگرید‌های خودروها را با یکدیگر به اشتراک بگذارید. لابی‌های آزاد مسابقه نیز همانند گذشته در دسترس خواهند بود و شما حتی قادر خواهید بود با استفاده از خاصیت Drivatars در حالت تک‌نفره با دوستان آنلاین خود مسابقه بدهید، همه چیز در بخش آنلاین فوق‌العاده به نظر می‌رسد.ساندترک‌های بازی نیز از ایستگاههای مختلف رادیویی در خودرو پخش می‌شوند و ژانرهای متنوعی از راک و پاپ گرفته تا هاوس و الکترونیک را شامل می‌شوند. این تنوع به مراتب بیشتر از نسخه اول است و سلیقه‌های بیشتری را راضی نگاه خواهند داشت.

منبع توضیحات: وبسایت بازی سنتر

 

تصاویری از محیط بازی:

FORZA Horizon 2 screenshots 01 small دانلود بازی Forza Horizon 2 برای XBOX360 FORZA Horizon 2 screenshots 02 small دانلود بازی Forza Horizon 2 برای XBOX360

FORZA Horizon 2 screenshots 03 small دانلود بازی Forza Horizon 2 برای XBOX360 FORZA Horizon 2 screenshots 04 small دانلود بازی Forza Horizon 2 برای XBOX360

FORZA Horizon 2 screenshots 05 small دانلود بازی Forza Horizon 2 برای XBOX360 FORZA Horizon 2 screenshots 06 small دانلود بازی Forza Horizon 2 برای XBOX360

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

 دانلود پارت ۲ :     Direct Link

 دانلود پارت ۳ :     Direct Link

 دانلود پارت ۴ :     Direct Link

 دانلود پارت ۵ :     Direct Link

 دانلود پارت ۶ :     Direct Link

 دانلود پارت ۷ :     Direct Link

 دانلود پارت ۸ :     Direct Link

 دانلود پارت ۹ :     Direct Link

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد