وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...
وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...

دانلود بازی Middle Earth Shadow of Mordor برای PC

Mordor  در اوج شکوه و زیبایی خود به سر می برد. سائرون و ارتشش نسبت به تمام دنیا برتری پیدا کرده اند. او به هر مکانی که انسانی بر آن حکومت کند حمله می کند و آن مکان را نابود می سازد. سائرون ارباب تاریکی هاست. همان جنگجویی است که قوی ترین افسر در لشگر Melkor  به شمار می رفت. سائرون به ارباب خویش وفادار بود. زمانی که او بهترین افسر Melkor  نام داشت از بهترین پیروان ارباب تاریکی یعنی مورگوث(Morgoth) به شمار می رفت. از همان ابتدا قدرتمند بود و ما بین همگان با همین قدرت بسیارش شناخته می شد. وفاداری خود به اربابش را زمانی اثبات کرد که حتی بعد از شکستشان در برابر انسان ها و الف ها نیز او را رها ننمود. سائرون توانست پس از اربابش حلقه قدرت یا همان Lord of The Rings  را با فریب دادن الف ها در کوه نابودی بسازد و در همان مکان یعنی Mordor  برای خویش قلعه ای را برپا کرد. او هم اکنون قدرتی بسیار بالا دارد و می خواهد نبردی بسیار بزرگ با ساکنان Middle Earth  داشته باشد و تمان آن ها را از دم تیغ بگذراند. قلعه سائرون به این علت که در زمینی حاصل خیز بنیان شده توانایی تامین نیاز های تمام ارتش سائرون را دارا می باشد. سائرون برده های بسیاری دارد که همه کار برای او و لشگرش انجام می دهند. به سبب وجود کوه نابودی مناطقی در Mordor  به شکل بیابان در آمده اند اما Mordor اصلا به مانند آن دنیای نابود شده ای که در فیلم های Lord of The Rings  دیده ایم نخواهد بود بلکه یک امپراطوری بسیار پر شکوه می باشد. این منطقه از طرف شمال و غرب و جنوب با جنگجوهای بسیار او در کوه هایی دهشتناک محاصره شده است و هیچ ارتشی توانایی عبور از چنین دژ عظیمی را دارا نیست. تنها راه ورود به این منطقه توسط “دروازه سیاه” است. دروازه ای که در دره ی Udun(آدون) واقعا شده است و باید این را در نظر گرفت که برج اصلی سائرون نیز در همان منطقه واقع شده است. در بیابانی که کوه نابودی به وجود آورده است.

 

Middle Earth Shadow of Mordor PC-CODEX

 

box دانلود بازی Middle earth: Shadow of Mordor برای pc کامپیوتر

  

از همین حالا باید بدانید که در این بازی شما با یک داستان پردازی عالی رو به رو خواهید بود. چرا که این عنوان روایت داستانی ما بین سه گانه هابیت و سه گانه ارباب حلقه ها را روایت می کند و همه شما می دانید که این دنیا که J.R.R.Tolkien سازنده آن است از بهترین عناوین داستانی بوده و همواره محیطی غنی برای تمام هنرمندان را فراهم کرده است که در هر بخشی که می خواهند عناوینی با داستان های عالی بسازند. چرا که در هر بخش این دنیا جزئیاتی وجود دارد که شاید سال هایی بعد در یک بازی یا یک فیلم شاهد آن ها باشیم. تمام اطلاعاتی که از این بازی منتشر شده است به ما نوید یک عنوان فوق العاده در خور سری ارباب حلقه ها را می دهد. یکی از شاهد های این مسئله این است که شرکت Warner Brosحامی این عنوان AAA  بزرگ است و همین طور در کارنامه استودیو سازنده عناوینی با کیفیت همچون F.E.A.R و EarthGuardians of Middle دیده می شود.از مسائل شادی آور دیگر برای طرفدران و تضمینی دیگر برای عالی بودن کیفیت داستان این عنوان وجود Peter Jackson  و تیم Weat Workshop در تیم ناظران داستانی است. البته باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که نویسنده اصلی این عنوان Christian Camtamessa است که وی نیز در کارنامه خود نویسندگی داستان بازی بزرگ راک استار یعنی Red Dead Redemtion را دارا می باشد و وجود به عنوان طراح اصلی این عنوان تضمینی دیگر برای موفقیت داستانی middle earth: shadow of mordor خواهد بود.

 

شخصیت اصلی داستانی این عنوان Talion است که با او آشنا شده اید. اما شما در این بازی یک روحید در ۲ بدن! آری! چرا که Wraith نیز در این بدن قرار گرفته است و توانایی های بسیاری را به ارمغان آورده است و از جذابیت های اصلی گیم پلی این عنوان نیز همین موضوع خواهد بود. بسیار جالب است که بدانید در بعضی مواقع تصمیمات این ۲ در تضاد با هم قرار می گیرد و این موضوع نیز بخش های جالبی از داستان را رقم می زند. به طور مثال یکی به دنبال صلح است و شخص دیگر می خواهد قتل عام کند و … و… اما در اغلب مواقع تصمیمات اصلی این ۲ مشترک خواهد بود.

در حقیقت این بازی یک نو آوری بزرگ داشته است. این اولین بار است که شخصیت اصلی در حقیقت یک نفر اما ۲ نفر است و این ۲ نفر تا حدی با هم متفاوتند که هر ۲ در حالی که یک شخصیت هستند دو شخصیت متفاوت را تشکیل می دهند!

 

آخرین سخن پر اهمیتی که از بخش داستانی این عنوان باقی می ماند این است که شما در بخش های مختلف بازی با شخصیت های محبوب و معروف دنیای ارباب حلقه ها دیدار می کنید. مثلا یکی از آن ها که در داستان بازی نیز نقش به سزایی را ایفا می کند همان گالم(Gollum) خواهد بود. شخصیتی که هم روی بد و روی خوب دارد و او را به خوبی می شناسید… حضور این شخصیت ها باعث می شود که این عنوان یک داستان شناخته شده تر و حرفه ای تر داشته باشد و بتواند در بخش داستانی به شکل یک عنوان بزرگ عمل کند.

گیم پلی در این بازی بیداد می کند.همان طور که در قبل تر توضیح دادیم این بازی به علت وجود Wraith در هر دو بخش داستانی و گیم پلی شکل دیگری به شیرازه خود می گیرد و این عنوان را بار ها بیشتر و بیشتر ارزشمند تر از حالت عادی خود می کند. به طور مثال در بخش گیم پلی شما در کنار تمام عناصر اصلی همچون مخفی کاری و حمله های مستقیم و استفاده از تاکتیک های مختلف همواره می توانید از قدرت های فوق العاده ای که Wraith به شخصیت اصلی ما داده است استفاده کنید. مثلا زمان را توسط او آهسته کنید بعد با استفاده از Talion زیر دستان و ضعیف تر ها را شکست دهید و در همین لحظه یک مسافت طولانی را با قدرت های Wraith در آن طی کنید و در پشت رقیب اصلی ظاهر شوید و او را کشته و با سرعت به رقیب دیگر حمله کنید. در حقیقت تعامل توانایی های این دو با یکدیگر شکلی بسیار عالی به گیم پلی این عنوان داده است.

 

یکی از مسائلی که در این عنوان Open World  به وضوح مشاهده می شود سیل بسیار زیاد دشمنان در جای جای Mordor است. شما در محیط این عنوان هرگز تنها نخواهید بود! البته به طور همیاری هم به جز Wraith نخواهید داشت اما همواره دشمنان بسیاری آماده پذیرایی از شما هستند و شما باید در هر لحظه انتظار هر چیزی را بکشید و این موضوع تجربه این عنوان را جذاب تر از گذشته می کند. در بازی اتفاقات ناگهانی بسیاری وجود دارد. اتفاقاتی که می تواند تجربه این عنوان را برای هر شخص متمایز با شخص دیگر بکند. در حقیقت این Side Quest ها یا همان اتفاقات ناگهانی در جای جای نقشه وجود دارند اما هرگز شما نمی توانید آن ها را به روی نقشه مشاهده کنید. به طور مثال شما در حال گذر از روی کوهی برای رسیدن به Mordor هستید در حالی که می توانستید این راه را توسط بیابان طی کنید. حال شما ناگهان شخصی را می بینید که از شما کمک می خواهد و با همراه شدن با او میبینید سائرون به دهکده او حمله کرده و اصلا در Mordor نبوده است. در حالی که اگر به این شخص بی توجه باشید و به او کمک نکنید و راه خود را بروید سائرون را در همان قلعه اش برای نبرد ملاقات کنید. در حقیقت این اتفاقات ناگهانی در هر زمان و مکانی در این عنوان ممکن است دیده شوند اما انتخاب با شماست که آن ها را انجام می دهید یا نه. البته به گفته سازندگان انجام این ماموریت های ناگهانی به طور قطع تجربه ای عالی به بازیکنان خواهد داد. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که در کنار تمام این Side Quest ها و مراحل اصلی، مراحل فرعی بسیاری نیز برای انجام وجود دارد. در حقیقت شما برای تجربه گیم پلی به هیچ عنوان محدود نخواهید بود!

منبع توضیحات: وبسایت گیم فا

 

تصاویری از محیط بازی:

 

Middle Earth Shadow of Mordor screenshots 01 small دانلود بازی Middle Earth Shadow of Mordor برای PC Middle Earth Shadow of Mordor screenshots 02 small دانلود بازی Middle Earth Shadow of Mordor برای PC

Middle Earth Shadow of Mordor screenshots 03 small دانلود بازی Middle Earth Shadow of Mordor برای PC Middle Earth Shadow of Mordor screenshots 04 small دانلود بازی Middle Earth Shadow of Mordor برای PC

Middle Earth Shadow of Mordor screenshots 05 small دانلود بازی Middle Earth Shadow of Mordor برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: 64-bit: Vista, Win 7, Win 8
Processor: Intel Core i5-750, 2.67 GHz | AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
Memory: 3 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 | AMD Radeon HD 5850
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 25 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: 64-bit: Win 7, Win 8
Processor: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz | AMD FX-8350, 4.0 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 | AMD Radeon HD 7950
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 40 GB available space

 

 توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۰ : Direct Link

دانلود پارت ۱۱ : Direct Link

دانلود پارت ۱۲ : Direct Link

دانلود پارت ۱۳ : Direct Link

دانلود پارت ۱۴ : Direct Link

دانلود پارت ۱۵ : Direct Link

دانلود پارت ۱۶ : Direct Link

دانلود پارت ۱۷ : Direct Link

دانلود پارت ۱۸ : Direct Link

دانلود پارت ۱۹ : Direct Link

دانلود پارت ۲۰ : Direct Link

دانلود پارت ۲۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲۲ : Direct Link

دانلود پارت ۲۳ : Direct Link

دانلود پارت ۲۴ : Direct Link

دانلود پارت ۲۵ : Direct Link

دانلود پارت ۲۶ : Direct Link

دانلود پارت ۲۷ : Direct Link

دانلود پارت ۲۸ : Direct Link

دانلود پارت ۲۹ : Direct Link

دانلود پارت ۳۰ : Direct Link

دانلود پارت ۳۱ : Direct Link

دانلود پارت ۳۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳۳ : Direct Link

دانلود پارت ۳۴ : Direct Link

دانلود پارت ۳۵ : Direct Link

دانلود پارت ۳۶ : Direct Link

دانلود پارت ۳۷ : Direct Link

دانلود پارت ۳۸ : Direct Link

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد