وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...
وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...

اس ام اس رمانتیک و احساسی۹۲

اس ام اس رمانتیک

اس ام اس های عشق و عاشقی زیبا۹۲

اس ام اس رمانتیک و احساسی بهمن ماه 92

اس ام اس های عاشقانه بسیار زیبا و پیامک های رمانتیک و احساسی۹۲ را در این مطلب از سایت بخوانید و از خواندن آنها لذت ببرید…



یکی را دوست دارم که میدانم او دیگر برایم یکی نیست

او برایم یک دنیاست

اس ام اس عاشقانه

صحبت از فاصله نیست

صحبت از مهر و وفاست

شاید این فاصله ها

محک عاطفه هاست

اس ام اس عاشقانه

عشق با هم صعود کردن نیست

عشق در وقت سقوط با هم بودن است

اس ام اس عاشقانه

بعضی آدما هستن که وقتی گرفتارشون میشی

دیگه از آزادی بدت میاد !

اس ام اس عاشقانه

زندگی زیباست

یعنی از همان روز که تو تمام زندگی ام شدی 

اس ام اس عاشقانه

نفسم !

تو را از من بگیرند ، می میرم …

اس ام اس عاشقانه

درسته که گوشیم قیمتی نداره

ولی اونیکه بهم زنگ میزنه قیمتی ترینه …

اس ام اس عاشقانه

رنگین کمان همیشه بعد از باران می آید …

کاش همیشه چشمانم بارانی باشد رنگین کمان من

شاید تو بیایی !

اس ام اس عاشقانه

تمام شهر از بس عاشقی کردند قهارند …

من اما هنوز ناشیانه دوستت دارم !

اس ام اس عاشقانه

در خیالم با خیالت بی خیال عالمم …

اس ام اس عاشقانه

فرقی ندارد …

شرق یا غرب …

شمال یا جنوب …

من تو را به هر جهت دوست دارم هنوز !

اس ام اس عاشقانه

منتظر نباش کسی بیاد که دنیا را بهت بده

دعا کن کسی پیدا بشه که تو را به دنیا نده …

اس ام اس عاشقانه

تو را با ط دسته دار مینویسم

♥ طـــــو ♥ با همه فرق داری …

 

نظرات 1 + ارسال نظر
amir-reza شنبه 28 دی 1392 ساعت 14:51 http://www.alone-69.blogsky.com

سلام . وب لاگ قشنگی داری ........
به وبلاگ منم یه سری بزن . ممنون

ممنون که به وبلاگ من سرزدی.
حتما،باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد