وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...
وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...

بهترین پخش کننده های چندرسانه ای ویندوز برای سال 2013 و 2014

انتخاب یک پخش کننده‌ی چند رسانه همه کاره، خوب و سبک، یا استفاده از مدیا پلیر پیشفرض ویندوز، معمولاً برای کاربران سخت و دردسرساز است. اینکه از چه media player ی استفاده کنیم و چه گزینه ای بهترین است؟ آیا استفاده از یک پخش کننده کافی است یا باید از چند پخش کننده‌ی مختلف در کنار هم استفاده کنیم؟

در این بررسی تلاش کرده ایم پاسخ درستی برای این سؤالات و تردیدهای کاربران در مورد پخش کننده‌های چندرسانه ای پیدا کنیم؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

 بهترین مدیاپلیرهای ویندوز در 2013 و 2014

 

در گذشته کاربران مجبور بودند مجموعه ای از چندین پلیر را بر روی رایانه‌ی خود نصب نمایند تا بتوانند فرمت‌های مختلف صوتی وتصویری را پخش کنند. هر پخش کننده هم معمولاً به برتری توانایی اش در اجرای یک یا چند فرمت خاص نسبت به سایر پخش کننده‌ها معروف بود.
اما امروزه به لطف گسترش پخش کننده‌های همه کاره یا به اصطلاح "all-in-one media player" این موضوع تا حد بسیار زیادی حل شده است. پخش کننده‌هایی که در اینجا معرفی می‌شوند قادر به بخش انواع مختلفی از فرمت‌های صوتی و تصویری هستند و معمولا به کدک‌های خارجی برای پخش نیازی ندارند.
بررسی زیر حاصل تجربه و مقایسه‌های مدیران کافه نرم افزار در کنار نظرسنجی‌های مختلف داخلی و خارجی است. هرچند انتخاب پخش کننده‌ها تا حد زیادی به سلیقه‌ی خود کاربر نیز بستگی دارد اما این مطلب کمک زیادی در انتخاب درست به شما خواهد نمود.

برخی از معیارهایی که در این بررسی مورد نظر ما بوده اند:
- طیف و تعداد فرمت‌های حمایت شده توسط نرم افزار
- سادگی و در دسترس بودن عناصر رابط کاربری
- زیبایی محیط نرم افزار
- امکانات اصلی و جانبی، و قابلیت‌های نرم افزار
- اجرای سریع و بدون تأخیر، سنگین نبودن و استفاده‌ی کم از منابع سیستمی
- پشتیبانی از نسخه‌های مختلف ویندوز
- به روزرسانی منظم و از رده خارج نبودن
و...

پنج پخش کننده چند رسانه‌ای برتر ویندوز:

     

1. PotPlayer

Pot Playe پخش کننده چند رسانه ای

مقام اول پخش کننده‌های ویندوز و بهترین پلیر حال حاضر دنیا را به شما معرفی می کنیم! نرم افزار جدید و قدرتمند PotPlayer که توسط شرکت کُره‌ای Daum (سازنده‌ی اصلی نرم افزار KMPlayer (کی ام پلیر))توسعه یافته، در همان ابتدای حضورش موفق شد پلیر محبوب KMPlayer را از صدر جدول به پایین بکشد و خود در جای آن قرار گیرد.
این پلیر، سبک و پرسرعت است و دارای امکانات و توانمندی‌های بی نظیری همچون: پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت‌ها (تقریباً تمام فرمت‌های صوتی و تصویری معروف)، رابط کاربری ساده و زیبا و پوسته‌های متعدد، تنظیمات بسیار زیاد که به کاربر اجازه می‌دهد نرم افزار را هر طور که تمایل دارد تغییر دهد، امکاناتی همچون گرفتن عکس از محیط فیلم، کدک داخلی، سیستم پخش بهینه‌ی تصاویر که خروجی‌های این نرم افزار را از سایر نرم افزارها متمایز می‌کند و...


دانلود آخرین نسخه‌ی PotPlayer با لینک مستقیم    
 

2. VLC Media Player

 

پلیر VLC

جایگاه دوم این بررسی به این پخش کننده‌ی همه کاره و قدرتمند می‌رسد. VLC در رابطه با هیچ یک از فرمت‌های شناخته شده و معروف شما را جا نمی‌گذارد و همه را به شکل مطلوب پخش می‌کند. این پخش کننده دارای یک پلتفرم کاملاً قابل حمل است و بر روی سکوها و سیستم عامل‌های مختلفی مانند ویندوز، مکینتاش و بسیاری از توزیع‌های لینوکس ارائه شده است.
VLC Media Player دارای امکانات و تنظیمات بسیار زیاد است اما رابط کاربری این نرم افزار چندان گرافیکی و مدرن طراحی نشده است.

این نرم افزار، قوی، سریع و سبک است، کاملاً قابل سفارشی سازی بوده و کلیدهای میانبر آن موجب شده اند که کار با آن ساده تر هم بشود. VLC یکی از محبوبترین پخش کننده‌های تصویری و صوتی است، DVD را بسیار خوب پشتیبانی می‌کند و یک گزینه‌ی عالی برای کاربران ویندوز است. (VLC در سایت مجله‌ی Forbes  به عنوان بهترین پلیر برای ویندوز8 و سایر ویندوزها معرفی شده است.)
دانلود آخرین نسخه‌ی VLC media player با لینک مستقیم


3. The KMPlayer

 

پخش کننده چند رسانه ای kmplayer

این شما و این هم پخش کننده‌ی فوق محبوب KMPlayer!. این پخش کننده در ایران، زمانی به اوج محبوبیت خود رسید که فرمت تصویری mkv رواج یافت و KMPlayer جزء اولین پخش کننده‌هایی بود که از این فرمت پشتیبانی می‌کرد. این پلیر هم مانند PotPlayer کُره‌ای است و البته مانند آن پخش کننده دارای امکانات بسیار عالی نیز هست. KMPlayer بسیار قدرتمند است، تقریباً تمام فرمت‌های مورد نیاز شما را پشتیبانی می‌کند، رابط کاربری آن بسیار کاربر پسند و زیبا طراحی شده است و همه چیز در آن در دسترس است. تا قبل از ظهور Pot، این پخش کننده می‌توانست به راحتی مقام اول پلیرها را از آن خود کند اما هنوز هم بسیار قدرتمند و پرطرفدار است. KMPlayer اگرچه دارای کدک‌های داخلی است اما از کدک‌های دیگری که بر روی کامپیوتر خود نصب می‌کنید نیز پشتیبانی می‌کند.
توجه: بهتر است در هنگام نصب این پخش کننده، تیک نصب Pandora TV service را بردارید و مانع از نصب این نرم افزار و هرگونه نوار ابزار تبلیغاتی که درخواست نصب به همراه این نرم افزار را بشوید.

دانلود آخرین نسخه‌ی KMPlayer با لینک مستقیم


4. JetAudio

 

پلیر jetaudio

نرم افزار JetAudio، بر خلاف اسمش، فقط یک پخش کننده‌ی صوتی نیست! بلکه یک پلیر بسیار قدرتمند برای فیلم و سایر فرمت‌های چند رسانه‌‌ای نیز هست. این پلیر در همان ابتدای نصب سؤالاتی در مورد چگونگی پیکربندی نرم افزار از شما می‌پرسد و نصب را کامل می‌کند. رابط کاربری بسیار کامل و پر از اطلاعات یکی از ویژگی‌های JetAudio است که در عین حال کاربر پسند طراحی گردیده و یادگیری آن ساده است. پوسته‌های بسیار زیبا، پخش تصاویر با کیفیت بالا، امکان ضبط صدا و رایت سی دی صوتی و... از دیگر امکانات این نرم افزار است.

دانلود آخرین نسخه‌ی JetAudio با لینک مستقیم
     


5. GOM Player

 

محیط نرم افزار Gom Player

یکی دیگر از گزینه‌های خوب برای جایگزینی میدا پلیر پیش فرض ویندوز است. این نرم افزار نیز بیشتر فرمت‌ها را پشتیبانی می‌کند و اگر توان پخش فرمت خاصی را نداشته باشد، شما را برای نصب کدک آن راهنمایی می‌‌کند. یکی از ویژگی‌های قابل توجه این نرم افزار توانایی آن در پخش فایل‌های مشکل دار است، مثلا زمانی که ارتباط اینترنت شما در هنگام دانلود یک فایل ویدیویی قطع شود و فایل خراب شود، این نرم افزار در بسیاری از موارد می‌تواند فایل مورد نظر را تا جایی که دانلود شده پخش نماید. ( PotPlayer هم از قابلیتی مشابه این برخوردار است.)


دانلود آخرین نسخه‌ی Gom Player با لینک مستقیم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد