وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...
وبلاگى براى دانلود

وبلاگى براى دانلود

دانلود نرم افزار، بازی، آندروید، انیمیشن، جاوا، سریال، فیلم سینمایی، مداحی، مستند، ویندوز، کلیپ آموزشی، کلیپ ورزشی و...

اس ام اس دپرس و گریه دار بهمن ۹۲

اس ام اس دپرس

اس ام اس های غمگین و فاز بالا بهمن ۹۲

اس ام اس دپرس و گریه دار بهمن 92

جدیدترین و زیباترین اس ام اس های غمگین و فاز بالا و پیامک های دپرس و گریه دار سری ۹ بهمن ماه ۹۲ را در این مطلب از سایت بخوانید و لذت ببرید….


روزها پر و خالی میشوند مثل فنجان های چای در کافه های بعد از ظهر اما هیچ اتفاق خاصی نمی افتد
اینکه مثلا تـــــــــو ، ناگهان در آنسوی میز نشسته باشی !
.
.
همه دل می بندند ، تو از من چشم !
.
.
پشت این پنجره ها ، منتظرت قاب شدم !
.
.
ﺗﻮ ﺟﺎ ﺯﺩﻱ
ﻣﻦ ﺟﺎ ﺧﻮﺭﺩﻡ
ﺍﻭ ﺟﺎ ﮔﺮﻓﺖ
و ﻫﻤﻴﻦ یک ﺟﺎﺑﻪ ﺟﺎﻳﻲ ﺟﺎﻧﻢ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺖ !
.
.
حالا که میروی کمی آهسته قدم بردار
نترس !!! دل شکسته ام به پای تو نمیرسد
لطفا پشت سرت ، در زندگی را هم ببند ؛ خسته ام …
.
.
دیگر هیچ چیز “شیرین” نیست جز خوردن یک قهوه “تلخ” با تــــو !
.
.
و چه زیبا گفت فروغ :
تنها صداست که میماند و امان از صدای او که ابدی شد در گوش من !
.
.
نه چای گس فنجانم می چسبد نه داغی شیر و نه تلخی شکلات
دیگر هیچ مزه ای به نابی طعم بودنت نخواهد بود !
.
.
سکوت همیشه معنی سکوت را ندارد ، گاهی سکوت یعنی :
س : ساعت های
ک : کسری
و : وجود
ت : تو !
.
.
دلم برای شیطان تنگ شده تا دوباره برایم از هوس انگیزی آغوش تو بگوید !
.
.
بعضی از حقایق خیلی ساده ان ولی درکش خیلی پیچیده و سخته مثل کنار آمدن با جمله :
خب دوسِت نداره زور که نیست ؟!!!
.
.
خدایا اونی که تو زندگیمون نیست ، تو خوابمونم نباشه خواهشا …
.
.
آدم ها من را به یاد تو نمی اندازند ، اینجا هیچکس شبیه تو نیست
دلم که تنگ می شود برایت ، کنار آتش می نشینم و دریا میکشم و به درختان فکر می کنم ! 
.
.
خوابهایم گاهی زیباتر از زندگیم می شوند
کاش گاهی برای همیشه خواب می ماندم !
.
.
رفتنش به من رسید و رسیدنش به دیگری !
.
.
بلند شو و همراه کلاغ قصه ها به خانه ام بیا
اینجا “یکی از بودهای قصه” سالهاست چشم انتظار آن “یکی نبود” نشسته است !
.
.
تنم لرزید وقتی لبخند غریبه ، سردی نگاهش را آب کرد !
.
.
او رفت ، همین …
قصه ام کوتاه بود ، به سر رسید !
کلاغ جان تو هم برو ، شاید جایی دیگر قصه ای زیبا منتظرت باشد !
.
.
آرام بگیر دلم ، او بدون تو آرام است !
.
.
یکشنبه است اما حال و هوای جمعه را دارم
چند شنبه فرقی ندارد ، اگر نباشی هفته ام را خاکستری کرده ای
چه غریب و دلگیر است که تمام روزهایت را جمعه می یابی !
.
.
بی تو با مرگ عجب کشمکشی من کردم !
.
.
قصه بگو تا بخوابم
امشب قصه آمدنت را میخواهم ، میخوانی ؟!!
.
.
میدانم دیگر برای من نیستی اما دلی که با تو باشد این حرفها را نمیفهمد !
.
.
دلم تو را ، فقط و فقط تو را از میان این همه ضمیر میخواهد ، همین
و باز هم تو نیستی حالا که باید باشی و این یعنی ته بدبختی من !
.
.
گاهی دور از چشم ابرها هم میتوان عاشق شد ، میتوان بغض کرد ، میتوان بارید
گاهی دور از چشم مدادرنگی ها هم میتوان نقاش شد ، میتوان آسمان داشت ، میتوان آبی شد
اما گاهی دور از چشم گذشته نمیتوان امروز را پشت هیچ فردایی پنهان کرد !
.
.
من بارها شماره ات را میگیرم و کسی در گوشم مدام زمزمه میکند :
دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است !
و من برایش از تو ، از دلتنگی ها ، از اشکهای بیصدا و از بی کسی هایم میگویم …
اما او سر حرفش میماند ؛ لعنت به بخت سیاهم !
.
.
کاش زندگی من هم مثل دوست داشتنهای تو کوتاه بود !
.
.
باید بمیرم تا شاید فاتحه ای معجزه دیدار شد !
.
.
بی واسطه به آغوشم برگرد پیش از آنکه مرگ پا در میانی کند !
.
.
بوی فراموشی گرفته ام ، رنگ تنهایی
دلشکستگی ، بغض و خاموشی چیزی نیست
گمانم تاریخ مصرفم گذشته است !
.
.
چه خوب میشد اگر آدم می تونست بعضی دوستای خوب مجازیشو مثل یه عکس گل سرخ ، مثل یه آهنگ قشنگ ، مثل یه کتاب عالی دانلود کنه و بیاره پیش خودش !
.
.
دردنوشته و دل نوشته ها ، نام مستعار تمام زخمهای من است !
.
.
در وصف حالم همین سه کلمه کافیست : لبخندم درد میکند !
.
.
چشم که گذاشتم ؛ برو و هروقت خواستی برگرد
من تا بی نهایت شمردن را بلدم !
.
.
رفتگر هم با نفرت نگاهم میکند
انگار ریختن برگها هم تقصیر من است !
.
.
خودم را بردم به ایستگاه قطار ؛ دورترین بلیت را خریدم و تا آخرین لحظه ماندم و برایش دست تکان دادم !
.
.
خسته ام از دلداری های مجازی ، دلم شانه های حقیقی میخواهد !
.
.
بغضمو وقت جدایی هی نگه داشتم به سختی
حتی واسه دلخوشیم هم ، دست تکون ندادی رفتی
.
.
کاش خوابت کمی مرا میدید !
.
.
محال است کسی مرا ببیند و سراغی از تو نگیرد ، بس که چشمهایم لبریز از تو هستند !
.
.
یکی ازم پرسید منبع نوشته هات کجاس ؟
فکر میکنی گفتم چی ؟!؟!؟ نه …
گفتم زیاد دور نیس ، یک وجبی بغضم !
.
.
بعضی درد دلها گوش نمی خواهد ، گوشه ی آغوش می خواهد !
.
.
در زندگی من اتفاقهایی همیشه می افتند حتی وقتی دستشان را میگیرم
دلت برای من نسوزد ؛ من عادت کرده ام که همیشه دستی چوب لای چرخ آرزوهایم بگذارد !
.
.
این جاهای خالی که نبودنت را به رخم میکشند چه میدانند که من فرهادت شده ام با تمام زنانگی ام و چه شبها که خواب شیرینت را نمی بینم ؟؟؟
.
.
به سادگی رفت و به سادگی بخشیدم
حالا مانده ام چگونه بدون او به سادگی زندگی کنم !
.
.
من هنوز ندیدم کسی رفتن بلد باشد و بماند !
.
.
چمدانت را که می بستی ، مرگ ایستاده بود و نفس هایم را می شمرد … 
نظرات 2 + ارسال نظر

گاهی دلم می خواد
وقتی بغض می کنم
خداازآسمون به زمین بیاد!
اشکاموپاک کنه،دستامو بگیره
وآروم بگه:اینجاآدم هااذیتت می کنن؟!!
بیـــــــا بــــــــــریم !

Arshia چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 20:12 http://pc-iran.ir

مرســــــــــــــــــی زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد